بالا 5 مزایای کالج

هنگامی که شما تصمیم به ادامه تحصیل خود را گام بعدی این است که انتخاب که در آن شما می خواهید برای رفتن به مدرسه

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

هنگامی که شما تصمیم به ادامه تحصیل خود را گام بعدی این است که انتخاب که در آن شما می خواهید برای رفتن به مدرسه. از کمتر بدهی به کوچکتر اندازه کلاس کالج ها باید بیشتر به ارائه بیش از شما ممکن است متوجه است.

در این مقاله ما نگاهی به پنج مزایای کلیدی از کالج به در نظر گرفتن قبل از ثبت نام.

5 چیزهایی که در مورد کالج

در حالی که هزینه کالج همچنان به افزایش در سراسر هیئت مدیره در هر سال کالج ها ارائه مقرون به صرفه تر و در دسترس مسیر به آموزش و پرورش است. این که آیا شما نیاز به قرض گرفتن پول برای شهریه بالا بردن یک خانواده و یا کار یک کار تمام وقت حضور در یک کالج ممکن است راه مناسب برای شما را به ادامه تحصیل خود را.

به تصمیم می گیرید که آیا ثبت نام در کالج محلی خود را بهترین جا برای شما, زیر نظر مزایای عمده:

1. آن را بیشتر مقرون به صرفه

به طور کلی, کمک درسی است برای رفتن به طور قابل توجهی ارزان تر در یک کالج از آن خواهد شد در یک دانشگاه.

با توجه به وزارت آموزش و پرورش, متوسط هزینه سالانه برای چهار سال نهاد عمومی بود $19,488 در طول سال تحصیلی 2015-2016 (اخیر فدرال اطلاعات در دسترس). که تقریبا دو برابر $10,091 هزینه متوسط برای دو سال موسسه در همان سال تحصیلی است.

"اگر شما در حال فکر کردن در مورد نیاز به قرض گرفتن پول شما اساسا برش که میزان استقراض در نصف می گوید:" پول متخصص کلارک هوارد. "بهتر است به $100,000 در بدهی وام دانشجویی و یا $50,000 در بدهی وام دانشجویی? هنگامی که فشار می آید به پرتاب که اولویت بالاتر به من."

در نهایت اینکه در کمتر از بدهی وام دانشجویی شما را به بالاتر و بازگشت مالی در هزینه های آموزش و پرورش خود را. پس شما باید با قرار دادن پول کمتر نسبت به پرداخت این بدهی بیش از, زمان, شما باید انعطاف پذیری بیشتر با پول شما کسب درآمد از این کار شما می توانید با مدرک خود را.

2. وجود کلاس های کوچکتر

به طور کلی شما بیشتر توجه فردی در یک کالج با تشکر کوچکتر اندازه کلاس. این درست است به خصوص برای آموزش و پرورش عمومی کلاس های شما می خواهم به طور معمول به عنوان یک دانشجوی سال اول و دوم.

"من می خواهم می گویند وجود دارد بیش از یک مزیت کالج می گوید:" کلارک. "این فقط در مورد صرفه جویی در پول آن را به طور کلی که شما در حال رفتن به باید بیشتر توجه شخصی از شما می خواهم در 100 یا 200-البته سطح در یک دانشگاه دولتی پردیس."

به دلیل کوچکتر اندازه کلاس اساتید به احتمال زیاد به می دانم که شما با نام و توان موجود برای one-on-one کمک کند.

بسیاری از دانش آموزان در یادگیری بهتر با توجه بیشتر فردی به خصوص سمت راست بعد از مدرسه بالا است. انتقال از یک کلاس درس با 20-30 همسالان به یک سالن سخنرانی با بیش از 100 دیگر دانش آموزان می توانند یادگیری یک چالش است.

تبلیغات

3. شما باید انعطاف پذیری بیشتر

کالج ها استفاده می شود برای انطباق برنامه های شلوغ از کارگران تمام وقت و پدر و مادر. اگر شما یک خانواده و یا کار است که شما باید به تعادل در حالی که در نظر گرفتن کلاس های شما پیدا کردن انعطاف پذیری بیشتر در یک کالج از دانشگاه دولتی. بین شب کلاس ها و دوره های آنلاین شما بیشتر احتمال دارد برای پیدا کردن یک برنامه که با این نسخهها کار برای شما.

شما همچنین می خواهید پیدا کردن انعطاف پذیری بیشتر در مورد پذیرش الزامات و آموزش مداوم. کالج ها ارائه انواع درمانی و غیر اعتباری دوره. این دوره برای آموزش بزرگسالان و دانش آموزان که به دنبال پر کردن هر گونه شکاف و از مدرسه بالا است.

مصرف خود را به طور کلی مورد نیاز آموزش و پرورش در یک جامعه است و همچنین یک راه بسیار خوبی برای موقعیت خودتان را برای انواع مشاغل مختلف به عنوان شما کشف کردن آنچه شما می خواهید به انجام. و اگر شما می دانید آنچه که هدف نهایی شما این است که انعطاف پذیری موجود در کالج های محلی اجازه می دهد تا شما را به شروع به سمت راست دور.

4. شما می توانید اعتبار خود را انتقال

بدون توجه به جایی که شما تصمیم به شروع به آموزش خود را به شما همیشه می توانید فارغ التحصیل در جای دیگر. اکثر ایالت انتقال برنامه راه اندازی به طوری که شما می توانید با حضور در یک کالج برای اولین بار در دو سال و پایان مدرک خود را در یک بزرگتر مدرسه.

"در بسیاری از کشورها اگر شما در حفظ معدل 3.0 یا بالاتر در طول دو سال اول در کالج شما به طور خودکار پذیرفته شده برای کاربر و ارشد سال در یک سنتی دانشگاه دولتی پردیس" کلارک می گوید. "و شما می دانید که مردم بپرسید که در آن شما فارغ التحصیل از. آنها درخواست که در آن شما سال اول خود را."

اگر شما برنامه ریزی در به پایان رساندن تحصیلات خود را در مدرسه های مختلف, مطمئن شوید که اعتبار شما کسب درآمد انتقال. چک کردن با دانشگاه شما طرح انتقال و اقامت در تماس با مشاوران و علمی مشاوران به اطمینان حاصل شود که شما حق گرفتن کلاس.

5. شما باید بیشتر فرصت های شغلی

در ادامه تحصیلات خود را در هر ظرفیت را هموار راه را برای فرصت های شغلی.

اگر شما یک مدرک دانشگاهی در این زمینه شما به دنبال حضور در یک کالج را تقریبا قطعا باز کردن درب برای شما در بازار کار. در واقع چندین شغل با درآمد بالا است که نیازی به چهار سال مدرک دانشگاهی.

U. s. اداره آمار نیروی کار ارائه می دهد یک چشم انداز شغلی Handbook. من توصیه می که شما آن را چک کنید قبل از اینکه شما شروع آموزشی خود را سفر. وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در این ابزار آنلاین. شما می توانید پیدا کردن آنچه در آموزش و پرورش مورد نیاز است برای ورود به سطح شغل در بسیاری از مشاغل و ببینید که کدام مشاغل در حال انتظار برای رشد بیش از چند سال آینده.

این که آیا شما در حال کار به سمت یک فوق دیپلم یا طرح در انتقال به کسب مدرک لیسانس از دانشگاه دولتی شما می تواند به جلو نگاه به بالاتر-پرداخت فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی.

افکار نهایی

به طور کلی جامعه است مقرون به صرفه تر و انعطاف پذیر راه را برای ادامه تحصیل خود را. با کوچکتر اندازه کلاس شما بیشتر توجه فردی برای کسری از قیمت شما می خواهم در یک سنتی دانشگاه دولتی.

تبلیغات

"بدون شک جامعه, کالج کاملا ارزان ترین راه برای رفتن است. منظورم این است که واقعا مقرون به صرفه می گوید:" کلارک. "این یک بخشی از آموزش و پرورش سمت چپ جایی که اگر کسی هیچ پشتیبانی والدین آنها هنوز هم می توانید پوشش خود هزینه های زندگی و شهریه."

هنگامی که شما گرفته ام خود را به طور کلی کلاس های آموزش و پرورش و یا خود را به دست آورده دیپلم از دو سال موسسه شما می توانید انتقال اعتبارات خود را به یک بزرگتر مدرسه. مهم نیست که چگونه شما تصمیم به ادامه تحصیل خود را, شما مطمئن هستید که بیشتر فرصت های شغلی هنگامی که شما انجام دهد.

آیا شما گرفته شده کلاس ها در جامعه می شود ، به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب مربوط به آموزش:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب