که در آن گیم پلی بازی? مایکروسافت اذعان ایکس باکس سری X بازی فاش نشد

مایکروسافت اذعان کرده است این مجموعه انتظارات بیش از حد بالا برای این هفته در داخل ایکس باکس رویداد که تحویل ک

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

مایکروسافت اذعان کرده است این مجموعه انتظارات بیش از حد بالا برای این هفته در داخل ایکس باکس رویداد که تحویل کمی از تبلیغ فیلم گیم پلی از اولین محصول از ایکس باکس سری X عناوین.

اگر چه این شرکت به ارمغان آورد ما یک تن از جزئیات در بازی های که در دسترس خواهد بود بر روی کنسول نسل بعدی بسیاری از طرفداران ابراز ناامیدی فراوان استفاده از تریلر و در موتور فیلم به جای نشان دادن مصرف کنندگان آنچه را که آنها می توانید انتظار زمانی که در واقع بازی بر روی کنسول جدید.

به عنوان VGC اشاره روکش تصویری از این رویداد ارسال شده به یوتیوب تحت عنوان "نگاه اول ایکس باکس سری X gamplay" است متصلب عظیم 23,000 دوست نداشتن (نسبت به 18000 دوست دارد) است که تا حدودی از تعجب آن را داده بود و ما اولین نگاه امثال Madden 21, FIFA 21, Chorvs خاک 5 Yakuza: مانند یک اژدها, Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین ،

مرتبط: داخل ایکس باکس 2020 برجسته

بالای نظرات در توییتر همه متمرکز بر فقدان "گیم پلی" و اصطلاح حتی شروع روند در توییتر در زمان این رویداد است.

"متاسفم, مایکروسافت, من چشم و به طور کامل از دست رفته است که "گیم پلی"" نوشت septillion2501 در یوتیوب.

GS79 افزود: "من به نحوی از دست رفته Assassin's Creed Valhalla گیم پلی که قرار بود در اینجا نشان داده شده. در عوض ما در بازی cinematics? هنگامی که به ما گفته شد و نشان داده شد میخوام بازی...بازی..."

در پاسخ به انتقاد در توییتر ایکس باکس, بازاریابی, رئیس, Aaron Greenberg گفت: این شرکت بهتر شده اند در خدمت میزبانی به طور منظم در داخل ایکس باکس رویداد به جای bigging آن را به عنوان یک بزرگ اولین سری X گیم پلی.

"تا به حال ما نه چیزی نگفت و فقط نشان داده شده ممکن است در داخل ایکس باکس نشان می دهد مثل ما ماه گذشته من شک دارم واکنش ممکن است متفاوت" گرینبرگ در توییتر نوشت. "واضح است که ما مجموعه ای از اشتباه و انتظارات که بر ما. ما قدردانی از همه بازخورد و می تواند به شما اطمینان دهم ما آن را همه در و یادگیری به عنوان یک تیم است."

شما نا امید و یا هیجان زده راه اندازی رویداد ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن