Facebook پورتال در حال حاضر پشتیبانی تا 50 کاربران در هر تماس

با Facebook را تا حدودی شطرنجی تاریخچه با توجه به کاربر حریم خصوصی بسیاری از آنها بی اعتقاد که شرکت خود را اعل

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399
با Facebook را تا حدودی شطرنجی تاریخچه با توجه به کاربر حریم خصوصی بسیاری از آنها بی اعتقاد که شرکت خود را اعلام کرد, پورتال تماس تصویری پشت دستگاه در سال 2018 به عنوان آن را در واقع قرار دادن یک Facebook دوربین در خانه خود را. اما اگر شما خود را یک پورتال سپس آخرین به روز رسانی می تواند مورد علاقه شما.
تبلیغات

در یک اطلاعیه توسط Facebook آنها نشان داده اند که آخرین به روز رسانی پورتال در حال حاضر اجازه می دهد به عنوان بسیاری از 50 کاربر در تماس تصویری. این است که به لطف Facebook گسترش مسنجر اتاق قابلیت به دستگاه که در آن با توجه به Facebook, "از امروز شروع, شما به راحتی می توانید به اویختن با دوستان و خانواده در فیلم گروه تماس با مسنجر اتاق در پورتال — اشتراک گذاری ویدئو چت لینک کلیک کنید برای به 50 نفر آن را آسان تر را با هم با دیگران از راه دور."

برای کسانی که نا آشنا مسنجر اتاق است که اساسا Facebook را چلنجر به زوم. مسنجر قبلا اجازه به کاربران برای برقراری تماس های ویدئویی اما با مسنجر اتاق آن را گسترش تعداد کاربران فعال در هر تماس به عنوان بسیاری از 50. در حالی که آن را به عنوان بسیاری به عنوان زوم 100 کاربر محدود ما تصور کنید که آن را هنوز هم خواهد بود بیش از اندازه کافی برای اکثر کاربران است.

علاوه بر اجازه می دهد 50 کاربران در هر تماس Facebook نیز به روز رسانی پورتال جدید گزینه های پس زمینه به طوری که شما می توانید اتاق خود را کثیف پس زمینه در حالی که شما در یک تماس تصویری با همکاران خود.

در زمینه تبادل نظر >عمومی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: فن آوری.fb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن