Unreal Engine 5 فاش فراهم می کند خیره کننده نگاه اجمالی در چگونه بازی را در PS5

بازی حماسی نشان داده است: Unreal Engine 5 با چشمگیر گرافیکی, ارائه, نمایش, چه, نسل بعدی کنسول ها خواهد بود قاد

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

بازی حماسی نشان داده است: Unreal Engine 5 با چشمگیر گرافیکی, ارائه, نمایش, چه, نسل بعدی کنسول ها خواهد بود قادر به. بهترین بخش این است که آن را در حال اجرا در زمان واقعی در PS5 اقدام به عنوان اولین نگاه اجمالی در نسل بعدی گیم پلی.

بیشتر به طور خاص, نسخه ی نمایشی نشان داده شده در طول Geoff Keighley در تابستان بازی متحرک متمرکز سونی پلی استیشن 5 – و به نظر می رسد کاملا زرق و برق دار.

این یک نگاه دقیق در نسل بعدی گرافیکی تکنولوژی, نمایشگاه تکنیک های مانند dynamic global illumination و افزایش کیفیت بصری در سراسر هیئت مدیره. شما می توانید آن را برای خودتان شرح زیر:

نسخه ی نمایشی به شرح زیر ماجراجو به عنوان او به بررسی گسترده و غیر قابل انعطاف آرامگاه. آن را همراه با توسعه دهنده تفسیر توقف به طور مداوم به نظر گرافیکی تکنیک با یک دسته از عمدی اصطلاحات فنی.

بصری سکسکه مانند LODs و پاپ-در به طور بالقوه می تواند حذف شود با استفاده از دارایی است که تشکیل شده از میلیاردها چند ضلعی. آن را بر خلاف هر چیزی که ما قبل از دیده می شود و ما هیجان زده برای دیدن که چگونه توسعه دهندگان امکان استفاده از بازی های حماسی' ابزار جدید.

به روز شده فیزیک سیستم همچنین اجازه می دهد تا برای دور تر واقع گرایی در جنبش آب اشیاء بر روی زمین و لباس های پوشیده شده توسط شخصیت های. انیمیشن سیستم نیز به روز شده است و با شخصیت در واقع در تعامل با محیط اطراف آنها را. سیستم جدید توضیح داده شده است توسط Epic Games به عنوان "لومن" و نتایج برای خود صحبت می کنند.

اگر شما مشتاق به کشف Unreal Engine 5 ویژگی برای خودتان بدون تماشای 9 دقیقه نسخه ی نمایشی در تمامیت آن ویدیو زیر تجزیه می کند تمام ویژگی های مهم این موتور جدید. بازی حماسی است که مشتاق به استرس همه چیز در حال اجرا در زمان واقعی در PS5.

Unreal Engine 5 خواهد شد راه اندازی در سال 2021 خواهد شد و سازگار در سراسر نسل فعلی و نسل بعدی کنسول های همراه در iOS, آندروید, مک و PC. زمان خواهد شد بگویید چگونه سازندگان را به استفاده از این تکنولوژی با توجه Unreal Engine 4 قدرت برخی از بزرگترین فیلم های پرفروش از این نسل است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن