Uber می تواند با توجه به کسب Postmates

Uber آغاز شده به عنوان یک ridesharing شرکت اما بعد این شرکت اهرمی درایور آن به فرم بارگذاری می خورد که در آن ر

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

Uber آغاز شده به عنوان یک ridesharing شرکت اما بعد این شرکت اهرمی درایور آن به فرم بارگذاری می خورد که در آن رانندگان نیز می تواند به وانت مواد غذایی سفارشات در امتداد مسیرهای خود و ارائه آنها به مشتریان به عنوان یک راه برای به دست آوردن کمی پول بیشتر. اما در سالهای اخیر و با توجه به همه گیر تعداد زیادی از مردم با تکیه بر ridesharing است که به وضوح پایین در حالی که تقاضا برای تحویل مواد غذایی است که به بالا رفتن.

تبلیغات

به طوری که با توجه به یک گزارش از نیویورک تایمز آنها را شنیده از منابع است که ادعا می کند که بارگذاری می تواند علاقه مند در به دست آوردن Postmates. این گزارش مدعی است که بارگذاری ظاهرا ساخته شده است یک پیشنهاد برای به دست آوردن شرکت و که مذاکرات هنوز در حال پیشرفت است اما اینکه آیا یا نه آن موفق خواهد بود باقی مانده است دیده می شود.

اگر موفق آن است که مشخص نیست چگونه بارگذاری خواهد شد درمان خود را کسب. آیا آنها اجازه می دهد Postmates به ادامه کار به عنوان آنها در حالی که بخشی از بارگذاری یا بارگذاری برابر Postmates به بارگذاری و ترکیب ویژگی های خود را به برنامه خود را? دومی به نظر می رسد مثل یک در دراز مدت امکان, اما در هر صورت آن را با یک دانه نمک در حال حاضر به عنوان نه شرکت در نظر است شایعه.

در راه آن را نیز حس می کند که بارگذاری ممکن است بخواهید برای تقویت خدمات خود را با توجه به این که فقط خوردن به تازگی به دست آورد Grubhub معنی که Uber را بارگذاری می خورد و خدمات خواهد شد در حال حاضر رقابت سنگین تری نسبت به قبل تا دستیابی به Postmates می تواند بارگذاری راه تقویت خدمات خود را.

در زمینه شایعات >حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره حال بارگذاری. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن