OnePlus نورد را فراموش کرده ام، یک تلفن OnePlus حتی ارزان تر در راه

وجود دارد ما فکر می کردیم OnePlus 8T خواهد بود تلفن بعدی از OnePlus اما به نظر می رسد مانند آنها یک دستگاه فو

توسط POSHTIBANNEWS در 7 شهریور 1399
وجود دارد

ما فکر می کردیم OnePlus 8T خواهد بود تلفن بعدی از OnePlus اما به نظر می رسد مانند آنها یک دستگاه فوق العاده ارزان ایالات متحده محدود در آثار. از OnePlus نورد Lite به OnePlus شبدر، این نام در هوا باقی می ماند اما این تلفن بودجه جدید حتی چه است؟

اگر شما فکر می کردم OnePlus نورد بازگشت بزرگ این شرکت به زیر £ 200 OnePlus یکی از ریشه های آن بود ، شما ممکن است مجبور به فکر می کنم دوباره. گزارش ها از یک تلفن با لقب OnePlus شبدر است که به نظر می رسد مجموعه ای به آن را در سراسر اقیانوس اطلس ظهور - ایالات متحده از دست رفته در OnePlus نورد جدید - در قیمت حدود $200.

مرتبط: بهترین گوشی های ارزان قیمت

شبدر OnePlus چیه؟

OnePlus شبدر به نظر می رسد مجموعه ای به یک تلفن جدید در سطح جهانی در دسترس از OnePlus، با مشخصات ورود به سطح و قیمت بودجه است.

با OnePlus نورد به تازگی ضربه قفسه، مقدار زیادی از انتظار این گوشی می تواند لقب OnePlus نورد Lite آمده راه اندازی وجود دارد. با این حال، با monikers مانند شبدر و OnePlus شفق قطبی شناور در اطراف، آن را نامشخص باقی می ماند - حتی اگر کسانی که دو گذشته به نظر می رسد مانند نام های رمزی به جای عناوین است که پس از انتشار داده خواهد شد.

مشخصات شبدر OnePlus

با توجه به آندروید مرکزی، شبدر OnePlus /OnePlus نورد Lite قرار است با مشخصات زیر آمده است :

  • پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 460
  • رم 4GB
  • ذخیره سازی 64GB (قابل گسترش از طریق MicroSD)
  • 6.52 اینچ HD + IPS ال سی دی (1560×720)
  • 13 مگاپیکسل f/2.2، 2 مگاپیکسل f/2.4 و 2 مگاپیکسل f/2.4 راه اندازی دوربین سه گانه
  • سنسور اثر انگشت عقب
  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • باتری 6000mAh

همانطور که با OnePlus نورد، به نظر می رسد مانند نوآوری های پردازنده ارزان تر Qualcomm چیزی است که رانندگی ظهور این گوشی جدید است. اسنپ دراگون جدید 765G در حال حاضر قدرت گوشی های میان برد مانند نورد و پیکسل 4a. در حال حاضر ، Snapdragon 460 به نظر می رسد آن را می تواند تراشه انتخاب قادر می سازد گوشی های هوشمند بودجه.

بقیه مشخصات به نظر می رسد تقریبا در راستای آنچه شما می خواهم از تلفن بودجه انتظار می رود. برخی از گنجاندن قابل توجه یک سنسور اثر انگشت عقب، که احتمالا یک اندازه گیری هزینه برش است، با دیگر گوشی های OnePlus که در حال حاضر اسکنر های زیر صفحه نمایش به تصویب رسید.

سپس، باتری عظیم 6000mAh وجود دارد. برای یک تلفن با چنین مشخصات متوسط، عمر باتری بر روی این گوشی بودجه خواهد بود یکی از ویژگی های درخشان آن است.

قیمت شبدر OnePlus

بودجه جدید OnePlus تلفن در حال حاضر انتظار می رود در جایی در حدود 200 دلار قیمت. ما هنوز نمی دانیم که چگونه است که به قیمت گذاری بریتانیا تبدیل خواهد شد.

ما نمی توانیم از قیمت گذاری OnePlus نورد در اینجا استخراج به عنوان دستگاه در ایالات متحده منتشر نشد. با این حال ، با نگاهی به OnePlus 8، که تلفن منتشر شده در ایالات متحده برای قیمت شروع 699 دلار و ، در بریتانیا ، برای قیمت شروع £599.

بر خلاف برخی دیگر از تولید کنندگان تلفن، بریتانیا یک معامله مناسب و معقول وجود دارد اما کمی به هیچ شانسی تلفن بودجه جدید را به عنوان بزرگ از تفاوت قیمت، با تلفن بودجه که قیمت بسیار پایین وجود دارد.

OnePlus شبدر تاریخ انتشار

OnePlus شبدر قرار است برای اولین بار در اواخر سال جاری در سراسر جهان است. OnePlus قبلا ذکر شده است آن را یک تلفن است که در دسترس خواهد بود در ایالات متحده منتشر, پس از OnePlus نورد در سراسر به سواحل آمریکا ساخت. در حال حاضر به نظر می رسد مانند OnePlus شبدر / OnePlus نورد Lite به احتمال زیاد به این تلفن.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن