Sara macdonald نقد و بررسی: 3 چیزهایی که می دانیم قبل از ثبت نام

برخی از پروژه ها فقط بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود را. اگر شما در حال فکر کردن در مورد استخدام یک حرفه ای

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

برخی از پروژه ها فقط بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود را. اگر شما در حال فکر کردن در مورد استخدام یک حرفه ای به کمک, sara macdonald یک منبع آنلاین رایگان که من پیدا کردم به ارزش چک کردن.

من به تازگی ایجاد یک حساب کاربری sara macdonald و از او پرسید برای چند نقل قول برای یک آشپزخانه پروژه نقاشی — فقط برای دیدن چگونه این روند خواهد رفت. Sara macdonald می تواند کمک به شما را در ارتباط با حرفه ای ها در زمینه های دیگر هم از جمله خودرو خدمات مراقبت های بهداشتی ،

در این مقاله من نگاهی دقیقتر به آنچه که شما می توانید بر روی sara macdonald و چگونه آن را می تواند کمک به شما در پیدا کردن حرفه ای مناسب برای این کار است.

آنچه که در مورد sara macdonald قبل از شما ثبت نام

این که آیا شما نیاز به کمک با لوله کشی, بام, خانه, تمیز کردن کنترل آفات و یا چیز دیگری به طور کامل, شما به احتمال زیاد پیدا کردن یک حرفه ای در sara macdonald که می تواند انجام این کار است. در علاوه بر این به جستجو به صورت حرفه ای و گرفتن قول شما همچنین می توانید خواندن بررسی مشتری, پیدا کردن مشاوره ،

قبل از بازدید شما از وب سایت و یا دانلود برنامه, نگاهی به آنچه من یاد گرفتم در مورد sara macdonald:

در هر بخش در زیر من به شما اطلاعات دقیق در مورد خدمات sara macdonald ارائه می دهد, چه ابزار شما می توانید به صورت رایگان در سایت و چگونه آغاز شده است.

1. چه Sara Macdonald?

Sara macdonald است یک وب سایت و نرم افزار (iOS و Android) که به کاربران امکان می دهد تحقیقات, استخدام, نرخ و بررسی محلی و ارائه دهندگان خدمات به صورت رایگان. شما در پیدا کردن کسب و کار و حرفه ای و متخصص در انواع دسته بندی ها از جمله بهبود صفحه اصلی, سلامتی, حیوانات خانگی, کسب و کار, عکاسی و بیشتر.

علاوه بر این برای کمک به شما استخدام حرفه ای, sara macdonald ارائه می دهد انواع دیگر منابع آنلاین. شما می توانید مشاهده و برآورد هزینه برای خدمات و خواندن چگونه به راهنماهای در بیش از ده نفر. شما همچنین می توانید از وب سایت راهنمایی برای پروژه یا مشاوره به عنوان خوانده شده از sara macdonald ویراستاران در معمولا-پرسش و پاسخ بخش.

2. چگونه Sara Macdonald کار می کند ؟

Sara macdonald کار می کند و با اتصال کاربران با شرکت های محلی و ارائه کلی و تایید نظرات. شما می توانید با استفاده از این سرویس برای مقایسه در نزدیکی کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مشتریان تجارب درخواست نقل و به اشتراک گذاری نظرات شما.

اگر شما به دنبال به استخدام کمک برای یک پروژه و یا خدمات من در بر داشت که sara macdonald می تواند یک منبع بزرگ برای پیدا کردن توصیه می شود پیمانکاران مترجمان آزاد و کسب و کار در منطقه شما.

تبلیغات

شروع

برای شروع بازدید sara macdonald آنلاین و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه برای iOS یا آندروید. شما می توانید نوع در خدمت شما دنبال آن هستید و کد پستی خود را با استفاده از نوار جستجو در صفحه اصلی. و یا شما می توانید با کلیک بر روی "ثبت نام" برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان.

Thumbtack website's home screen with a search bar and options to create an account

من پیشنهاد می کنم ایجاد یک حساب کاربری برای اولین بار پس از آن آسان و رایگان است. داشتن یک حساب کاربری به شما اجازه ذخیره اطلاعات در مورد پروژه های خود را و آن را یک راه آسان برای مطابقت با حرفه ای شما تماس گرفت.

پیدا کردن یک حرفه ای

راه اصلی برای پیدا کردن یک حرفه ای با استفاده از sara macdonald جستجو برای این نوع از خدمات شما می خواهید. هنگامی که شما ایجاد یک حساب کاربری شما همچنین می توانید فهرست خدمات محبوب.

وقتی که من تعداد بازدید sara macdonald من در تایپ من کد پستی و چه نوع از خدمات من به دنبال. من انتخاب مناسب ترین گزینه از پیشنهاد جستجوها: "نقاشی داخلی." از آنجا که من قادر به از طریق فهرست شرکت ها و افراد حرفه ای در منطقه است.

فیلتر های اضافی به نظر می رسد در کنار سایت و یا در سراسر بالای نرم افزار برای کمک به شما در محدود کردن نتایج خود را. فیلتر تغییر بسته به نوع خدمات شما در جستجوی.

جمع آوری اطلاعات و درخواست نقل قول

هنگامی که شما پیدا کردن یک شرکت است که شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما می توانید با کلیک بر روی نام خود را به دیدن اطلاعات بیشتر از جمله یک دید کلی از این شرکت پذیرفته روش پرداخت لینک های رسانه های اجتماعی و بیشتر. شما همچنین می توانید عکس های, ادامه, بررسی, دیدن اعتبار شرکت است و درخواست نقل قول.

A company page on Thumbtack showing a brief description, overview, qualifications, reviews and more

هر کسب و کار دارای رتبه بندی به طور کلی در مقیاس پنج ستاره بر اساس بازخورد مشتری. در علاوه بر این به امتیاز حرفه ای مشتریان همچنین می توانید ترک بررسی است که به نظر می رسد در مشخصات شرکت. وجود دارد چهار نوع از بررسی است که شما ممکن است ببینید در sara macdonald:

تبلیغات

  1. تایید نظر از sara macdonald مشتریان
  2. بررسی از Facebook
  3. بررسی از گوگل
  4. Unlabeled بررسی از مشتریان که حرفه ای ملاقات خارج از sara macdonald

Sara macdonald نمایش همه تایید بررسی و تا 10 اضافی بررسی از مشتریان دیگر (از جمله بررسی از Facebook و Google).

در علاوه بر این به خواندن نظرات شما باید زمانی را به صحبت با افرادی که با کار حرفه ای شما به فکر استخدام. گرفتن بازخورد مستقیم از قبلی یا فعلی مشتریان است یک راه عالی برای اطمینان حاصل شود که شما در حال ساخت به طور کامل تصمیم آگاهانه است.

فقط تماس با شرکت یا پیمانکار و درخواست یک مرجع ورق که شامل خرما شغل تکمیل شد. که بنابراین شما می توانید ببینید که اگر هر گونه وجود دارد بزرگ-شکاف زمان که ممکن است نشان می دهد یک پروژه که نمی رفتن هست.

شما همچنین ممکن است متوجه است که برخی از کسب و کار "برترین نرم افزار وضعیت" مدالها در مشخصات خود را. کسب و کار در sara macdonald باید شرایط زیر را دارا باشد برای تبدیل شدن به یک نرم افزار:

  • پاسخ به آگهی ظرف چهار ساعت کسب و کار حداقل 75% از زمان
  • حفظ یک امتیاز از حداقل 4.8 بر اساس تایید نظرات
  • دریافت حداقل پنج تایید بررسی در سال گذشته
  • تکمیل یک چک پس زمینه از طریق یک شخص ثالث ارائه دهنده

شرکت ها مجددا دو بار در سال در طول ماه های ژانویه و جولای. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بالا نرم افزار وضعیت بازدید از وب سایت.

هنگامی که شما پیدا کرده ام چند شرکت با بررسی خوب و رتبه های بالا شروع درخواست نقل قول. شما می توانید با کلیک بر روی "پیام" "بررسی در دسترس بودن" "درخواست یک نقل قول" یا "تماس برای قیمت" برای شروع روند.

من تصمیم گرفتم به درخواست چند نقل قول برای پروژه نقاشی برای دیدن آنچه که این فرایند خواهد بود. برای قول اول من رفتم با یکی از مهمترین و بسیار توصیه می شود شرکت ها در منطقه است.

Add additional project information to help find recommended professionals and get an accurate estimate

من اضافه شده یک چند جزئیات بیشتر در مورد پروژه من در وب سایت قبل از من درخواست نقل قول. سپس من وارد آدرس ایمیل من برای دریافت پاسخ. Sara macdonald می گوید: آن را نمی خواهد به اشتراک گذاری آدرس ایمیل خود را با جوانب مثبت خود را دارند. اگر شما در حال حاضر ایجاد یک حساب کاربری با استفاده از آدرس ایمیل خود را, شما نمی خواهد نیاز به وارد کردن دوباره آن را در اینجا.

هنگامی که من درخواست نقل قول اول من فقط به حال به علامت دیگر کسب و کار است که به من علاقه مند. Sara macdonald ارسال اطلاعات من و درخواست نقل قول و به همه آنها به طور همزمان.

تبلیغات

چه بعدی ؟

در حالی که آن را متفاوت از یک کسب و کار به بعد شما احتمالا شروع به شنیدن از حرفه ای ها در عرض یک روز. اگر از شما خواسته برای یک نقل قول شما ممکن است برآورد اولیه و/یا یک پیام به طور مستقیم از این شرکت از طریق sara macdonald.

پس از درخواست نقل قول از sara macdonald pro شما می خواهید مطلع می شود زمانی که شما دریافت یک پاسخ است. اگر شما ایمیل خود را در متن و یا اطلاعیه برنامه روشن خود را در تنظیمات حساب شما دریافت هشدار درآمده است. پس از یک حرفه ای است در پاسخ شما می توانید در ادامه گفتگو با آنها در یکی از دو راه:

  1. ورود به سیستم sara macdonald و رفتن به صندوق پستی خود را به نمایش جدید و پیام های قدیمی. شما می توانید قبل از تایپ سریع پاسخ و یا انتخاب کنید تا یک گفتگو که در آن شما را ترک کردن.
  2. تحت "پروژه ها" " شما یک لیست کامل از جوانب مورد درخواست شما به نقل از به عنوان به خوبی به عنوان علاقه مند جوانب مثبت است که شما را به صحبت نکرده است. اگر یک حرفه ای شما تماس گرفته علاقه مند نیست و یا در دسترس شما "طرفدار در دسترس نیست" هشدار بالا نام خود را در اینجا.

پس من به دنبال یک مادر نقاش بسیاری از حرفه ای ها گفت: آنها می خواهم نیاز به ارسال کسی به سایت این پروژه را برآورد. اگر این مورد برای شما می باشد که به عنوان دقیق که ممکن است در مورد پروژه خود را به منظور دریافت نقل قول دقیق.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به استخدام یک شرکت پیمانکار (یا هر ارائه دهنده خدمات) می باشد که برای اتمام این شش نکته.

3. این تضمین Sara Macdonald

Sara macdonald ارائه می دهد بازگشت پول و اموال خسارت برای حفاظت از کاربران که استخدام حرفه ای از طریق وب سایت و یا برنامه. به sara macdonald تضمین پوشش فراهم می کند تا 1000 $اگر پروژه شما نیست به پایان رسید به عنوان انتظار می رود و همچنین به عنوان پوشش به صورت تصادفی صدمه به اموال.

اگر شما یک حرفه ای استخدام طریق sara macdonald و پروژه نیست کامل در یک راه است که آن را در ابتدا مشخص شده است, شما ممکن است واجد شرایط برای تضمین بازگشت پول. با توجه به وب سایت شما باید شرایط زیر را دارا باشد باید واجد شرایط:

  • قرار داده شده درخواست و استخدام حرفه ای از طریق sara macdonald
  • ارائه یک قرارداد یا سند نشان دادن توافق نظر
  • نشان می دهد که شما استخدام حرفه ای ظرف یک ماه از ارسال اولیه خود را درخواست پروژه
  • کشف مشکل ظرف شش ماه از استخدام حرفه ای و اطلاع sara macdonald ظرف 45 روز از توجه به

Sara macdonald نیز پوشش می دهد اتفاقی خسارت به اموال رخ می دهد که در طول پروژه — تحت شرایط خاصی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد sara macdonald تضمین بازدید از این وب سایت کمک به بخش.

افکار نهایی

به طور کلی من فکر می کنم sara macdonald است یک منبع بزرگ برای هر کسی که به دنبال یک ارائه دهنده خدمات محلی از هر نوع. آن را آسان به مقایسه معتبر کسب و کارهای محلی و آن را کاملا رایگان برای استفاده است.

پس از ایجاد حساب کاربری و درخواست چند نقل قول از طریق sara macdonald من در بر داشت زیر جوانب مثبت و منفی:

مزایا:

  • قیمت: وب سایت's منابع در دسترس هستند به صورت رایگان.
  • به sara macdonald تضمین: $1,000 ضمانت بازگشت پول و اتفاقی پوشش خسارت اموال را به صورت رایگان یک نرم افزار!
  • منابع اضافی: شما می توانید به عنوان خوانده شده چگونه به مقالات فهرست معمولا-پرسش و پاسخ و با استفاده از برآورد هزینه برای برنامه ریزی های آینده.

منفی:

  • تایید: همه نظرات تایید شده از آنها می تواند ارسال شده از منابع خارج از sara macdonald.
  • درهم و برهم نتایج جستجو: آن را سخت به بگویید که چگونه نتایج جستجو رتبه بندی می شوند که بدان معنی است که شما ممکن است پیدا کردن برخی از کاهش رتبه کسب و کار در لیست بالا و به راحتی چشم پوشی از دیگر گزینه های با کیفیت.

اگر شما به دنبال یک پیمانکار و یا ارائه دهنده خدمات به استخدام گرفتن چند نقل قول از sara macdonald یک محل عالی برای شروع است.

تبلیغات

آیا شما تا به حال به استخدام حرفه ای است که شما بر روی sara macdonald? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب برای مالکان:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن