سطح Earbuds تاریخ و قیمت: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود سطح Earbuds در سال 2019 اما آنها به تعویق افتاده برای سال 2020 است. آنها در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود سطح Earbuds در سال 2019 اما آنها به تعویق افتاده برای سال 2020 است. آنها در حال حاضر به قیمت های جدید و تاریخ انتشار. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

مایکروسافت بی سیم اولین بار از earbuds قرار بود به فروش در سال 2019 اما تاخیر شد تا اوایل بهار است. پر کردن به FCC در آغاز ماه مه نشان داد آنها را در راه خود را و مایکروسافت پس از آن برخی از بلوکهای بیشتر لوبیا در مورد آن بی سیم جدید از earbuds.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد سطح Earbuds.

مرتبط: بهترین واقعی بی سیم از earbuds

سطح Earbuds – تاریخ انتشار

از Earbuds خواهد شد در فروش در ایالات متحده از ماه مه 12. آنها راه اندازی خواهد شد در انگلستان در همان تاریخ.

آن را به شرح زیر از تاریخ انتشار سوئیچ در اواخر سال 2019 به بهار سال 2020 است. تکنولوژی سایت Thurrot باد از آن انتشار قریب الوقوع با سطح Earbuds واصل شده در FCC که به معنای آزادی بود و نه دور.

سطح Earbuds – قیمت

مایکروسافت با توجه به این سطح از Earbuds قیمت های جدید. آنها $249 و در حال حاضر آنها در حال 199 دلار. انگلستان قیمت شده است روشن به عنوان £199.99.

سطح Earbuds – طراحی و امکانات

در طول تولید Earbuds شد کد-نام موریسون (ظاهرا بعد از درب' جیم موریسون) و آنها را از ویژگی های مایکروسافت omnisonic صدا, 24 ساعت عمر باتری و کنترل های لمسی.

طراحی شده است در جالب طرف. زمانی که وارد گوش Earbuds شبیه عظیم سیلندر. این است که به منظور عمل به عنوان یک شکل از انزوا سر و صدا و ثبات نگه داشتن صداهای دور و ارائه بهتر مهر به صورت صوتی. به نظر می رسد کاملا بی حاصل با این وجود.

سطح Earbuds ساخته شد با بهره وری در ذهن وجود دارد پشتیبانی از کورتانا Office 365 ادغام و در داخل هر یک earbud دو میکروفون برای کیفیت تماس بهتر. با Office 365 ادغام کاربران می توانند دیکته کلمات را به دفتر اسناد و مدارک و گرفتن با ایمیل بدون نیاز به آنها را از جیب (iOS تنها). وجود دارد یک ترجمه از ویژگی های است که برای تلفن های موبایل به عنوان اگر آنها قادر به ترجمه زبان ها در پرواز است.

پشتیبانی وجود دارد برای SBC و aptX بلوتوث و عمر باتری خواهد شد تا 24 ساعت و در مجموع با هشت ساعت در earbuds (که با این نسخهها کار به این صورت ارائه دو هزینه اضافی). 10 دقیقه از شارژ ارائه خواهد شد یک ساعت فوق العاده عمر باتری.

لمسی و حرکات ضربه تند وشدید زدن از ویژگی های. برای آندروید گز دستگاه و بالاتر از Earbuds پشتیبانی سریع جفت قابلیت. Spotify را می توان به طور مستقیم با یک سه گانه شیر بر روی هر یک earbud.

و ما به عنوان مظنون به سطح Earbuds خاکستری هستند. ما آرزو می کنم که مایکروسافت می خواهد اضافه کردن چلپ چلوپ از رنگ به خاکستری است که بسیار خسته کننده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن