Huawei ممکن است در مورد به روز کردن درخشان Pro P30 – کامل با برنامه های گوگل

Huawei می تواند در مورد انتشار مجدد سال گذشته Huawei P30 نرم افزار تحت یک پوشش جدید – و تلفن را حفظ دسترسی به

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

Huawei می تواند در مورد انتشار مجدد سال گذشته Huawei P30 نرم افزار تحت یک پوشش جدید – و تلفن را حفظ دسترسی به برنامه های گوگل.

Huawei مرکزی خال خال با ذکر یک 'Huawei P30 Pro نسخه جدید در این شرکت آلمانی سایت بیش از آخر هفته. دستگاه ذکر شده است در کنار دیگر Huawei گوشی های زیر یک پیشنهاد تبلیغاتی با وودافون برای تبلت هواوی با برخی از خرید.

این P30 سریال آخرین Huawei خط به دیدن انتشار آن قبل از شرکت رسما ممنوع از نصب برنامه های گوگل بر روی گوشی های هوشمند خود. بعدی گوشی Huawei رفته اند بدون آمریکا فن آوری های غول پیکر خدمات از جمله 2020 را Huawei P40 Pro.

ما به عنوان خوانده شده بررسی Huawei P40 Pro

Huawei قبلا منتشر شده و یک نسخه جدید از آن P30 Lite گوشی های هوشمند با یک پوست جدید و ذخیره سازی بیش از سلف خود, بنابراین آن را بی خطر به انتظار یک زن و شوهر از ارتقاء از P30 Pro نسخه جدید است.

مشخص نیست دقیقا زمانی که جدید P30 Pro منتشر خواهد شد و یا اگر آن را در دسترس خواهد بود در اینجا در انگلستان به وجود هنوز اعلام رسمی از هواوی. اما, آلمانی, ارتقاء, آغاز می شود, on May 15, بنابراین ما فرض می کنیم ما را بشنود خیلی بیشتر بیش از چند هفته آینده – اگر شایعات درست هستند.

ما به عنوان خوانده شده بررسی Huawei P30 Pro

اصلی Huawei P30 Pro یکی از standout لوازم الکترونیکی مصرفی از 2019 و اعتماد, بررسی تعلق می گیرد آن را برجسته چهار و نیم ستاره. و 'توصیه' مهر و موم از تصویب. در اینجا چیزی است که ما نوشت:

"اگر شما شاد با زندگی Huawei نسخه اندروید, P30 نرم افزار فوق العاده است گل سرسبد است که بسته به اندازه کافی به آن را فقط در مورد ارزش آن بالا £899 درخواست قیمت. دوربین در اینجا باور نکردنی است, عمر باتری عالی و طراحی نرم و صاف به اندازه کافی برای کمک به آن را به ایستادگی کردن. Huawei در ادامه به برخی از بهترین گوشی های اطراف".

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن