دروازه بالدور 3 دسترسی زود هنگام راه اندازی ماه آینده

سال گذشته، مردمی در لاریان استودیوز دروازه بالدور را ۳ اعلام کردند. این سومین نصب رسمی در حق رای دادن دروازه ب

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

سال گذشته، مردمی در لاریان استودیوز دروازه بالدور را ۳ اعلام کردند. این سومین نصب رسمی در حق رای دادن دروازه بالدور است، جایی که آخرین عنوان رسمی، دروازه بالدور ۲، دو دهه پیش در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. برای کسانی که مشتاقانه منتظر بازی بوده اند، ممکن است علاقه مند باشید که یاد بگیرید که دسترسی زودهنگام به بازی ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

تبلیغات

ما باید اشاره کنیم که دسترسی زود هنگام به دروازه بالدور 3 اساسا مانند بتا از مرتب سازی است، به این معنی که نسخه نهایی بازی می تواند کمی از نسخه دسترسی اولیه متفاوت به عنوان لاریان احتمالا رفع اشکالات و متعادل کردن بازی بر اساس بازخورد آنها در طول دسترسی اولیه دریافت.

دروازه بالدور، برای کسانی که ناآشنا هستند، یکی از حق رای دادن های آرپی جی محبوب تر در اطراف است. آن را ساخته شده امواج در روز هنگامی که آن را برای اولین بار راه اندازی شد و آن را هنوز هم بسیار محبوب توسط بسیاری از پارسه امروز. عنوان اول و دوم به عنوان نسخه های پیشرفته توسط Beamdog که در آن گرافیک بازی به روز شده بود به روز شده بود کمی مدرن تر با پشتیبانی از قطعنامه های بالاتر remastered شد.

همچنین محتوای اضافی اضافه شده برای ایجاد احساس تازه و جدید بازی دوباره وجود دارد. در حال حاضر هنوز هیچ کلمه رسمی در مورد زمانی که بازی منتشر خواهد شد وجود دارد، اما انتظار می رود تا حد زیادی در دسترس امسال است. دسترسی زود هنگام برای کامپیوتر و گوگل Stadia خواهد شد راه اندازی در 30th سپتامبر، بنابراین طرفداران می خواهند به علامت که تاریخ را در تقویم خود را.

در زمینه بازی. برای اطلاعات بیشتر در مورد دروازه بالدور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن