Facebook در حال حاضر اجازه می دهد تا تمام کاربران صادرات عکس به گوگل, عکس

در سال گذشته Facebook اعلام کرد که آنها می تواند راه اندازی یک ابزار جدید است که اجازه می دهد تا کاربران به صا

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

در سال گذشته Facebook اعلام کرد که آنها می تواند راه اندازی یک ابزار جدید است که اجازه می دهد تا کاربران به صادرات خود را در Facebook عکس ها به عکس های گوگل. این ویژگی قطعا در زمان در حالی که به رول کردن به کاربران اما خبر خوب این است که اگر شما بوده ام مشتاقانه پیش بینی این ویژگی Facebook تایید کرده است که صادرات ابزار در حال حاضر در دسترس برای کاربران در سطح جهان است.

تبلیغات

همانطور که با بسیاری از ویژگی های Facebook نورد است این ابزار به مناطق مختلف. برای مثال در مارس ابزار در دسترس ساخته شده در ایالات متحده و کانادا اما با این اعلام Facebook اعلام کرده است که در حال حاضر در دسترس کاربران در سراسر جهان. این یک ابزار مفید اگر شما به دنبال برای پشتیبان گیری از عکس های خود را.

با توجه Facebook اخیر رسوایی ما مطمئن هستیم که بسیاری وجود دارد که ممکن است با توجه به بسته شدن حساب های خود را. اما شما ممکن است جمع شده اند و یک تن از عکس ها در طول سال و شما احتمالا نمی خواهید به از دست دادن است که یا با پشتیبان گیری به Google Photos, سپس شما می توانید با خیال راحت خود را ببندید Facebook account.

همچنین در خدمت به عنوان یک ابزار پشتیبان گیری به دلیل داشتن چندین پشتیبان گیری است که همیشه چیز خوبی است در صورتی که یکی از پشتیبان گیری منبع نتواند حداقل شما باید یکی دیگر از. Facebook اشاره می کند که آنها قصد معرفی جایگزین هایی برای گوگل, عکس, در آینده, بنابراین ما می تواند به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای که.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook, Google و Google عکس. منبع: در مورد.fb



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن