Thermaltake پرده مایع سیستم خنک کننده است که نهایتا هر دو CPU و RAM

به عنوان رایانه های ما اجرا شود حتی اگر شما در حال انجام هر کاری به خصوص فشرده می توانید آن را داغ. گرما دشمن

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

به عنوان رایانه های ما اجرا شود حتی اگر شما در حال انجام هر کاری به خصوص فشرده می توانید آن را داغ. گرما دشمن وقتی که می آید به کامپیوتر عملیات و اجرای کامپیوتر خود را بیش از حد گرم می تواند باعث توقف آن انجام مطلوب و بیش از یک دوره طولانی از زمان می تواند حتی منجر به اجزای گرفتن آسیب دیده است.

تبلیغات

این است که چرا اطمینان از کامپیوتر خود را مناسب خنک کننده مهم است. اما در بیشتر قسمت زیادی از خنک کننده بر مغز کامپیوتر خود CPU اما Thermaltake فکر می کند که اجزای بیشتر لایق سرد می شود و باید پس گرفته پیچد خود جدید تخته یخ شناور RC360 و تخته یخ شناور RC240 مایع سیستم خنک کننده که سرد نیست فقط CPU شما اما حافظه خود را به عنوان به خوبی.

در حال حاضر قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده به نظر می رسد که همه ماژول های RAM را به خوبی بازی با Thermaltake سیستم خنک کننده است. به جای در حال حاضر به نظر می رسد که آن را فقط کار با TOUGHRAM RC ماژول های حافظه, بنابراین اگر شما خود را یک مجموعه ای متفاوت از RAM ماژول های شما خواهد بود ،

یا نه این است که کمی درد نمیخورد است تا به شما برای تصمیم می گیرید. برای overclockers که عاشق هل دادن سکوهای خود را به محدودیت ما فرض داشتن اجزای بیشتر سرد می شود لزوما چیز بدی نیست اما ما تصور می کنیم که برای بسیاری از کاربران خوشحال خواهد شد که فقط با خنک کننده پردازنده خود را.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Thermaltake. منبع: windowscentral



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن