اپل نشت راهنمایی آیفون 12 راه اندازی در سپتامبر 10 – به همین دلیل است که بعید است

رویداد آی فون 12 می تواند در تاریخ 10 سپتامبر برگزار می شود، اگر به سرعت حذف 'تست' ویدیو ارسال شده به کانال یو

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

رویداد آی فون 12 می تواند در تاریخ 10 سپتامبر برگزار می شود، اگر به سرعت حذف 'تست' ویدیو ارسال شده به کانال یوتیوب اپل در ارزش چهره گرفته شده است.

این ویدئو در داخل چند بیننده یوتیوب 'توصیه می شود' خوراک خال خال دار شد و به نظر می رسد برای پیش نمایش یک رویداد اپل برای 10/9/2020 (در فرمت تاریخ اروپا) که در 18:15 شروع خواهد شد. تصویر placeholder برای این رویداد ، ارسال شده به اپل خودی توسط خواننده مبتنی بر بریتانیا ، برای رویداد مجازی WWDC امسال است ، اما ما نمی خواهد بیش از حد به آن بخوانید.

چیزی که ما به آن می خواندیم تاریخ و زمان ذکر شده است. ۱۰ سپتامبر تاریخی است که اپل نزدیک به راه اندازی برد آیفون ۱۱ در سال ۲۰۱۹ است. تا حالا خيلي خوبه، درسته؟ اشتباه. امسال 10 سپتامبر روز پنجشنبه است و اپل تمایل دارد روز پنجشنبه محصولاتی را راه اندازی کند.

دومین پرچم قرمز زمان شروع ساعت ۱۸:۱۵ است. با فرض اینکه زمان بریتانیا است، رویدادهای اپل همیشه از ساعت ۱۸ روی نقطه شروع می شوند. بنابراین ما دقیقا مطمئن نیستیم که چه چیزی را از این کلی به غیر از سپتامبر 10 در 18:15 بعید است به تاریخ و زمان که در آن اپل راه اندازی آی فون 12.

مرتبط: بهترین آی فون 2020

رویداد راه اندازی هنوز هم ممکن است در همان زمان باشد، اما با توجه به این شرکت در حال حاضر پذیرفته شده است آی فون 12 راه اندازی خواهد شد دیرتر از حد معمول آن را حس برای این شرکت به تاخیر انداختن رویداد راه اندازی بیش از حد.

در طول آخرین تماس درآمد این شرکت، اپل CFO لوکا Maestri گفت: برنامه انتشار 2020 سقوط خواهد کرد "چند هفته" فراتر از پنجره سنتی اواخر سپتامبر. Maestri دلیلی برای تاخیر استناد نمی کند، اما آن را تقریبا قطعا پایین به تولید نگه یو پی اس ناشی از همه گیر کروناویروس، که بسیاری از انتشار مشخصات بالا در طول سال 2020 مجبور شده است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب