داستان فاینال فانتزی 7 بازسازی "فقط آغاز شده" به گفته سازندگان آن

صحبت کردن در یک موضوع جدید از بازی, مجله Famitsu, Yoshinori Kitase و Tetsuya Nomura گسترش داده اند بر چه بازیک

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

صحبت کردن در یک موضوع جدید از بازی, مجله Famitsu, Yoshinori Kitase و Tetsuya Nomura گسترش داده اند بر چه بازیکنان می توانند انتظار از قسط دوم از فاینال فانتزی 7 بازسازی.

با اولین مطلب در فاینال فانتزی 7 بازسازی راه اندازی در اوایل سال جاری به انتقادی و تجاری تحسین این مصاحبه جدید تایید می کند قسمت بعدی این است که در حال حاضر به خوبی به تولید در شرکت Square Enix.

بسیاری از بازیکنان به احتمال زیاد گرسنه برای اطلاعات جدید پس از mindblowing پایان که انحراف به شدت از سال 1997 اصلی و در اصل به معنی فاینال فانتزی 7 بازسازی می تواند در هر نقطه از اینجا. لمس کردن در این Yoshinori Kitase گفت: "داستان فقط و فقط آغاز شده" است که به ارمغان می آورد تا همه نوع از معانی مرموز.

در رابطه با زمانی که قسط بعدی منتشر خواهد شد Tetsuya Nomura گفت: او می خواهم به ارائه آن را "در اسرع وقت" که به احتمال زیاد به معنی این است که هنوز چند سال دور.

مرتبط با: فاینال فانتزی 7 بازسازی Part 2

"ما می دانیم که همه چیز را می خواهد قسط بعدی به سرعت. ما همچنین می خواهم به ارائه آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. ما امیدواریم که برای ایجاد قسط بعدی حتی بهتر در کیفیت است که می تواند برای یک تجربه حتی بهتر است," Nomura توضیح داد: با تمام این مقاله را ترجمه ارائه شده توسط aitaikimochi در توییتر.

Nomura ادامه می دهد: "من فکر می کنم ما می توانیم به وضوح انتقال جهت هنگامی که ما رسما اعلام قسط بعدی" اشاره کرد که شاید یک نشان برای بازی در حال حاضر برنامه ریزی شده است و می تواند ظهور در ماه های آینده. ما آن را تصور خواهد بود PS5 یا صلیب نسل عنوان در این مرحله با توجه به این کنسول راه اندازی بعد از این سال.

در این مقاله نیز گسترش در تعداد کمی از عناصر دیگر از فاینال فانتزی 7 بازسازی از جمله این واقعیت است که تازه وارد روشه شد به معنای اضافی نبرد در فصل 14 بهمن پایه نبود در دسترس در بازسازی تاکید ابر فاصله با این گروه تروریستی است. آه و جسی ظاهرا به مراتب محبوب تر از شرکت Square Enix می رود. او عالی است بنابراین ما بیش از حد شوکه کرد.

درآمد 4.5/5 در نقد و بررسی فاینال فانتزی 7 بازسازی هنوز هم می ایستد جامد شانس بودن بازی های مورد علاقه من از سال: "فاینال فانتزی 7 بازسازی یکی از بهترین JRPGs در حافظه اخیر تعیین یک معیار جدید برای تصاویری و مبارزه با زمان واقعی در سری در حالی که مدیریت شروع به بازگویی یکی از بازی بزرگترین داستان در اب و تاب مد. این فقط یک گریه shame ما باید به بازی کردن ما شست و منتظر فصل بعدی" می خواند حکم من.

من صمیمانه امیدواریم که شرکت Square Enix وقت خود را با بازسازی را در فصل دوم و سادگی چیزی واقعا خاص از پایه های تاسیس شده در قسمت اول فوق العاده بلند پروازانه و پر پتانسیل برای توسعه. من فقط امیدوارم که این روایت نمی کند رشد بیش از حد پیچیده و دشوار مثل Kingdom Hearts پس Tetsuya Nomura است بنابراین به شدت درگیر است. انگشتان عبور در حال حاضر!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن