صفحه 4a می تواند در قیمت $349 ساخت آن ارزان تر از آیفون SE

آن شروع به احساس می کنم مثل گوشی سازندگان در حال تحقق است که مشتریان دیگر به عنوان علاقه مند به صرف $1,000 در

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

آن شروع به احساس می کنم مثل گوشی سازندگان در حال تحقق است که مشتریان دیگر به عنوان علاقه مند به صرف $1,000 در گوشی های هوشمند و حداقل نه در این روز و در این زمان آب و هوا که در آن با توجه به کروناویروس همه گیر مردم از کار هستند. گوگل ممکن است یک ایده در مورد آن و برای آینده آن صفحه 4a گوشی های هوشمند آنها می توان به دنبال کاهش قیمت است.

تبلیغات

این است که با توجه به یک صدای جیر جیر با 9to5Google را استفان هال که در آن او ادعا می کند که بر اساس چه منبع گفته است که او آینده گوشی می تواند در قیمت $349. در حال حاضر وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهای جالب در مورد این شایعه اگر درست است. که یکی از آنها این است که آن را به صفحه 4a ارزان تر از سلف خود, نادر حرکت پس از شرکت ها معمولا افزایش قیمت با مدل های جدیدتر به جای رفتن به عقب.

آن را نیز احساس می کند مانند گوگل می تواند به دنبال به چالش کشیدن اپل در بودجه جلو گوشی که اپل به تازگی منتشر شده آیفون SE است که در قیمت $399 ساخت آن 50 دلار بیشتر از آنچه که در صفحه 4a به اتهام هزینه. اما گوگل نمی خواهد فقط رقابت بر اساس قیمت به تنهایی به عنوان با توجه به سالن صدای این تلفن را با 128GB از ذخیره سازی.

این دو چه آیفون SE است و نیز دو برابر است که از صفحه 3a که سال گذشته راه اندازی شد. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر به زودی.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره گوگل و گوگل صفحه 4.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن