جزر و مد به ارمغان می آورد Dolby Atmos موسیقی به تلویزیون soundbars و گیرنده

جزر و مد تبدیل شده است برای اولین بار خدمات جریان موسیقی برای فعال کردن Dolby Atmos-enhanced آهنگ به توان از ط

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

جزر و مد تبدیل شده است برای اولین بار خدمات جریان موسیقی برای فعال کردن Dolby Atmos-enhanced آهنگ به توان از طریق سازگار با تلویزیون جعبه تنظیم بالا soundbars و سیستم های سینمای خانگی.

پس از آشکار پشتیبانی از پلت فرم آندروید در دستگاه های تلفن همراه در سال گذشته جزر و مدی است گسترش از طریق خود برنامه برای دستگاه های مانند اپل تلویزیون 4K آتش چوب 4K, Nvidia Shield و یا برخی از سونی و فیلیپس تلویزیون اندروید مدل.

از آنجا, شما نیاز به یک سازگار soundbar گیرنده و سیستم بلندگو در صفحه اصلی به منظور دسترسی همهجانبه 360 درجه فرمت های صوتی. بنابراین برای مثال یک Dolby Atmos-دستگاه را فعال کنید مانند به تازگی پرده برداری Sonos قوس soundbar همراه با یک Apple TV 4K این ترفند را انجام دهد.

اگر دستگاه شما قادر به پخش موسیقی از طریق فرمت شما یک ماژول در صفحه اصلی به نام های موجود در دالبی Atmos. و سپس شما خوب به آن بروید.

مرتبط با: Dolby Atmos موسیقی توضیح داد

البته این امتیاز محفوظ است و اعضای جزر و مدی را £19.99 Hi-Fi اشتراک ارائه می دهد که دسترسی به فشرده سازی lossless, CD-موسیقی با کیفیت و اغلب حتی استاد ضبط شده است.

در یک صفحه به روز شده در جزر و مد در وب سایت این هنرمند متعلق به جریان خدمات گفت: علاوه بر این کمک خواهد کرد که مشترکان اضافه کردن "بعدی برای ایجاد کامل صوتی جو است."

این شرکت ادامه می دهد: "دالبی Atmos موسیقی اجازه می دهد تا مردم برای ارتباط با موسیقی مورد علاقه خود را در یک راه کاملا جدید کشیدن آنها را به یک آهنگ و آشکار آنچه از دست داده بود با استریو ضبط شده است. شنوندگان می توانند کشف جزئیات و پیچیدگی های خاص با وضوح بی نظیر. این که آیا آن را یک مجموعه هماهنگی از ابزارهای قرار داده شده در اطراف شنونده افسانه ای گیتار سولو است که پر از اتاق massive bass drop که شستن بیش از مخاطبان و یا ظریف نفس یک خواننده طول می کشد, Dolby Atmos به موسیقی فضای بیشتر و آزادی به از بند باز کردن هر جزئیات و احساسات به عنوان هنرمند در نظر گرفته شده."

Dolby Atmos یک فن آوری است که تا حد زیادی استفاده شده است به منظور افزایش فیلم و تلویزیون را نشان می دهد اما رشد آگاهی از پتانسیل 360 درجه, موسیقی, با, سونی در میان شرکت ها در خط مقدم هل دادن این فن آوری.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن