وان پلاس 8 Pro فروش جیره بندی به یک بار در هفته – در اینجا چگونه برای به دست آوردن یکی

وان پلاس است که سهمیه بندی لوازم OnePlus 8 Pro در اروپا با توجه به افزايش عرضه مسائل. این شرکت می گوید آن را ن

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

وان پلاس است که سهمیه بندی لوازم OnePlus 8 Pro در اروپا با توجه به افزايش عرضه مسائل.

این شرکت می گوید آن را نگه دارید فروش فلش یک بار در هفته برای وان پلاس 8 Pro در سراسر این قاره شروع فردا به عنوان 10در زمان انگلستان. اولین فروش نیز دیدن نسخه محدود (حتی محدود تر) Ultramarine Blue عضویت یخبندان Green edition این پنج شنبه.

وان پلاس می گوید: تعیین یک روز خاص و زمان در هر هفته باید به همه عادلانه چاقو در گرفتن تلفن در حالی که آن را دارای یک منبع محدودی از گوشی های آینده به انبار در هر هفته.

مرتبط با: OnePlus 8 Pro در مقابل وان پلاس 8

گرفتن آهولد از یک وان پلاس 8 Pro بوده است بسیار روی حیله و تزویر پس از راه اندازی و این شرکت می گوید عظیم اولیه تقاضا و 'بی رحم تولید جهانی' مسئول کمبود.

در یک پست وبلاگ در چهارشنبه این شرکت نوشت: "شروع این هفته خواهیم بود میزبانی وب فروش فلش* برای وان پلاس 8 Pro 12+256 یخبندان سبز در تمام بازارهای اروپا هر پنج شنبه در 10در زمان انگلستان (11صبح در اروپای مرکزی و ظهر در فنلاند).

"ما امیدواریم که این راه حل موقت می تواند کمک به جامعه ما خرید این دستگاه از انتخاب خود را در حالی که ما در حال کار سخت برای به دست آوردن وان پلاس 8 Pro به دست هر مشتری که می خواهد به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

این شرکت اشاره می کند که 'فروش فلش' معنا نیست که آن را ارزان تر است. فقط شما می دانید به احتمال زیاد رفته در فلش. آن است که فرض فروش فلش خواهد شد و تا آخرین هفته منابع اجرا شود.

آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بسیاری از گوشی های این شرکت برای grabs در هر هفته و یا اینکه آیا آنها را فورا از فروش. آن می تواند در نهایت خیلی باحال شگرد بازاریابی به درام علاقه ما چه مؤلف به عنوان اولین شرکت درست گل سرسبد.

شما خواهد بود تا پوشش خود را جیره بندی OnePlus 8 Pro? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب