The Last of Us 2 بازیگران و خدمه نگرانی مشمئز کننده سوء تهدید به مرگ

سگ شیطان استودیو پشت انتقادی-تحسین شده The Last of Us 2 PS4 بازی به شدت محکوم کرد آزار و اذیت و حتی تهدید به م

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

سگ شیطان استودیو پشت انتقادی-تحسین شده The Last of Us 2 PS4 بازی به شدت محکوم کرد آزار و اذیت و حتی تهدید به مرگ دریافت شده توسط کسانی که در ساخت این بازی است.

شرکت توسعه دهندگان و صدای بازیگران شده است موضوع را به مشمئز کننده سوء استفاده از کسانی که ناراحت این بازی به طور گسترده ای منادی تصمیم به شکستن مرزها و هنجارها را به چالش از نظر شخصیت نمایندگی.

حضور شخصیت های به طور معمول به نمایندگی از جوامع ظاهرا شدت خشم برخی از طرفداران که دیده می شود مناسب برای پرتاب سوء استفاده در کسانی که درگیر با ساخت این آمار عنوان شده است.

بازیگر Laura Bailey که فراهم می کند صدای ابی, تازگی ارسال شده تصاویری از سوء استفاده از او دریافت آنلاین از عضو شورای نظارت مدت که یکی از تکان دهنده می خواند: "من قصد دارم برای پیدا کردن جایی که شما زندگی می کنند و کشتار به شما."

هشدار: اخلال زبان پیش

بازی مدیر Neil Druckmann – که شده است یک نیروی محرکه در پشت تصمیم به فراگیر تر در هنگام نوشتن این روایت نیز دریافت transphobic ضد همجنس و ضد یهودی آزاری در دست مردم ادعا می شود ناراحت خلاق جهت The Last of Us 2.

مرتبط: بهترین بازی PS4

شرکت Naughty Dog شده خود بیانیه decrying سوء استفاده کرد و گفت آن را شنده ایمنی از بازیگران و خدمه در حال حرکت رو به جلو است.

این شرکت نوشت: "اگر چه ما خوش آمدید بحث مهم ما در محکوم کردن هر گونه آزار و اذیت و یا تهدید به کارگردانی نسبت به تیم ما و بازیگران. ایمنی خود را اولویت ما است اما ما باید همه با هم کار کنند برای ریشه کن کردن این نوع رفتار و حفظ سازنده و دلسوز گفتمان."

هشدار: جزئی اخلال گران جلوتر

The Last of Us 2 دارای دو نقش اول زن, یک, با, به خصوص هیکل عضلانی یک رابطه و یک نما ، اما شاید مهم تر از حضور این شخصیت است که راه آنها ارائه شده با استودیو اجتناب از برخی از کلیشه های آشنا.

این چیزی است که خود ما جید شاه بود مشتاق به نقطه در اخیر نظر قطعه خواستار ارائه لو شخصیت "طراوت" و ستایش normalised تصویر از دیگر مسائل مربوط به گرایش جنسی و هویت جنسیتی.

او افزود: "شیطان سگ, ارائه, از, لزبین, بوسیدن و فراجنسیتی هویت کامل نیست تا حدودی به دلیل اشتباهات کوچک و واقع بینانه, کثیف تجسم چگونه چنین افرادی وجود داشته باشد در جهان از هم پاشیده. معایب کنار آن قهرمانان صداهای عجیب و غریب در راه هیچ بازی از این کالیبر قبل از انجام داده است و آخرین ما 2 نیست ترس به سکوت متعصب اقلیت که ایستادگی در برابر آنها است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن