Dyson میریزد نور بر روی کثافت که واقعا در هوا ما

برای تصفیه کننده هوا به هر گونه خوب است آن را به ضبط هر گونه ذرات ریز در هوا, به ویژه کسانی که شما نمی توانید

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

برای تصفیه کننده هوا به هر گونه خوب است آن را به ضبط هر گونه ذرات ریز در هوا, به ویژه کسانی که شما نمی توانید ببینید. برای نشان دادن اثر تصفیه کننده و روشن در مورد آنچه واقعا در هوایی که ما تنفس Dyson مورد تجزیه و تحلیل فیلترهای تصفیه شده اند که مورد استفاده در خانه های مردم. چه آنها ممکن است شما را متعجب.

Dyson تصفیه کننده مانند خالص سرد+Humdify طراحی شده را به تصرف میکروسکوپی ذرات کوچک به عنوان PM0.1 و همچنین گازهای از جمله ترکیبات آلی فرار (VOCs) NO2 و فرمالدئید. Dyson میکروبیولوژی تیم را به نگاه دقیقا چه دستگیر شد خود را فیلتر کرده و مرده پیدا اشکالات و مو و غبار و ذرات لاستیک کشف شده در فیلتر استفاده می شود.

مرتبط: بهترین تصفیه کننده هوا

رایج ترین ترکیب موجود در فیلتر شد پوست انسان سلول است. فرد به طور متوسط میریزد بین 5 و 15 گرم پوست در هر هفته بیشتر از آن هستند که تکه های نامرئی برای چشم انسان و نور به اندازه کافی به توسط باد انجام شده در اطراف خانه.

مو نیز بسیار رایج است از هر دو افراد و حیوانات خانگی که اغلب می تواند شکستن به ذرات معلق (ذرات بسیار کوچک) رفتن هوابرد.

غبار معمولا در Dyson فیلتر بیش از حد. کنه خوردن و سلول های پوست می تواند زندگی می کنند در نرم مبلمان بلکه تبدیل به هوا است که چگونه آنها در فیلتر. حشرات دیگر اشکالات فرم به طور منظم گرد و غبار خانگی, هم, همچنین رفتن هوابرد به عنوان شکستن آنها را به عنوان شما می توانید از حشرات بال در تصویر زیر.

Dyson Insect Wing in Filter

نیز وجود دارد کمتر مواد طبیعی در هوا وجود دارد قرار داده شده توسط فعالیت های انسانی. برای مثال Dyson یافت که یک تصفیه کننده مورد استفاده در یک اتاق ابزار, احتمال بیشتری برای انتخاب پارچه و الیاف به نقطه که با استفاده از میکروسکوپ نوری می تواند شناسایی متخلف مورد لباس. و در یکی از خانه های سوزاندن شمع های معطر باعث کریستال آبی برای ورود هوا.

هوای آلوده از خارج نیز می تواند تاثیر بزرگی بیش از حد. Dyson در بر داشت بسیاری از لاستیک ذرات از خارج به احتمال زیاد از ماشین شکستن. سیلیکون توپ موجود در hairsprays و کرم های ضد آفتاب نیز می تواند شناسایی بیش از حد.

"معمولا کوچکترین آلاینده ها در هوا ما را که ما در مورد مراقبت – VOCs گازهای کربن و گرد و غبار. این نوع ترکیبات را می شنوید در مورد این خبر که در حال تحقیق است. اما برای من آن را به ذرات بزرگتر که جالب ترین – آنها می توانند یک داستان بگویید و به شما در پیدا کردن خیلی در مورد یک فرد. من معمولا می تواند تشخیص اگر آنها یک حیوان خانگی اگر آنها یک فرد سیگاری که آیا آنها زندگی می کنند در نزدیکی یک جاده شلوغ – لیست در می رود" گفت: گوهر McLuckie سرب تحقیقات دانشمند و Dyson microbiology lab.

آنچه در این تحلیل به ما می گوید این است که در خارج از این واضح تر منابع آلودگی هوایی که تنفس در خانه پر است از بی پروا ترکیب آلی و معدنی ترکیبات به طور طبیعی اتفاق می افتد و قرار دادن وجود دارد با رفتار بشر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن