یوتیوب را 24 ساعته نمایش رکورد شکسته توسط Blackpink را 'چگونه شما می خواهم که

چند سال پیش روان "سبک Gangnam" K-pop آهنگ شکست چندین یوتیوب سوابق هنگامی که آن را منتشر شد. سریع به جلو به امر

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

چند سال پیش روان "سبک Gangnam" K-pop آهنگ شکست چندین یوتیوب سوابق هنگامی که آن را منتشر شد. سریع به جلو به امروز به نظر می رسد که بسیاری از جدید K-pop منتشر شده از ضرب و شتم های مختلف یوتیوب سوابق مانند زمانی که K-pop گروه BTS موفق به رسیدن به 74.6 میلیون بازدید در 24 ساعت اول از انتشار "پسر بچه با عشق".

تبلیغات

اما به نظر می رسد که BTS' ضبط شده و شکسته شده توسط هیچ یک دیگر از Blackpink یکی دیگر از K-pop که موفق به دستیابی به 82.4 میلیون بازدید در 24 ساعت اول از انتشار آخرین تک "چگونه شما مانند آن است". چه جالب این است که قبل از BTS پوشیدن تاج Blackpink در واقع برگزار شد عنوان خود را "کشتن این عشق" که انباشته 56.7 میلیون بازدید در 24 ساعت اول.

Blackpink یکی از پرطرفدارترین گروه های K-pop در اطراف و بسیاری از طرفداران خود را داشته اند مشتاقانه در انتظار انتشار آخرین تک. همانطور که انتظار می رود با یک گروه بزرگ آنها سهم خود را از مخالفان و همچنین که در آن تصویری در واقع 531,000 مواردی است که تحت الشعاع قرار 10 میلیون یا بیشتر دوست دارد.

در این زمان نوشتن این گروه ها تنها دارای بیش از 130 میلیون بازدید و ما انتظار داریم که آن را تنها به صعود ادامه. به عنوان آن می ایستد Blackpink را "DDU-DU DDU-DU" آهنگ ترین نمایش ها در میان دیگر خود را منتشر clocking 1.2 میلیارد دلار است.

در زمینه صوتی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, موسیقی و یوتیوب. منبع: انواع



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن