اندروید 11 حذف گزینه برای انتخاب پیش فرض برنامه دوربین

بسیاری از کاربران اندروید سیستم عامل گوگل را به دلیل درک آن آزادی بیشتری نسبت به iOS اپل به آنها ارائه می دهند

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

بسیاری از کاربران اندروید سیستم عامل گوگل را به دلیل درک آن آزادی بیشتری نسبت به iOS اپل به آنها ارائه می دهند ترجیح می دهند. که مدت هاست شامل انتخاب یک برنامه پیش فرض دوربین فراتر از گزینه سهام است.

با این حال ، به نظر می رسد که در آینده آندروید 11 نسخه تغییر خواهد کرد. پلیس اندیشه متوجه موضوع رسمی موضوع ردیاب موضوع است که نشان می دهد انتخاب کننده برنامه دوربین پیش فرض است که از سیستم عامل حذف.

توسعه دهندگان آندروید تست سیستم عامل جدید این موضوع را به عنوان یک 'رگرسیون' از آندروید 10 به 11، اما پاسخ از یک مهندس گوگل می گوید آن را به عنوان رفتار در نظر گرفته شده خود ثابت نمی شود.

مهندس بدون نام نوشت: "در حالی که این کار باعث می شود رسیدگی به مورد نه بسیار معمول ذکر شده در اینجا پیچیده تر, ما معتقدیم که این تجارت حق خاموش برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران ما است."

مرتبط با : بهترین گوشی های آندروید 2020

در حال حاضر، در اندروید ۱۰، جعبه گفتگوی «تصویر ضبط با» به کاربران گزینه ای می دهد که می توانند در هنگام انتخاب گزینه دوربین در یک برنامه شخص ثالث از کدام برنامه دوربین استفاده کنند. بنابراین، برای مثال، اگر شما در حال گرفتن یک عکس برای لیست eBay و می خواهید برای گرفتن یک عکس، شما ممکن است این گزینه را ببینید.

جعبه گفتگو به کاربران این شانس را می دهد که این گزینه را فقط یک بار انتخاب کنند یا از آن برنامه دوربین که به جلو حرکت می کند استفاده کنند. با این حال، در اندروید ۱۱، آنها با گزینه سهام در هم می شوند. تغییر به احتمال زیاد به مزاحم توسعه دهندگان از برنامه های دوربین, و همچنین کاربران آندروید که دوست دارم برای انتخاب متفاوت, برنامه دوربین شخص ثالث.

حداقل برنامه هایی که برنامه های ضبط تصویر داخلی خود را داشته اند، مانند اینستاگرام، محدود به جلو حرکت نمی کنند. یک گزارش 9to5Google اشاره می کند که میانبر دو شیر هنوز کاربران را قادر خواهد ساخت تا یک برنامه دوربین پیش فرض را انتخاب کنند، اما آیا این گزینه در نسخه نهایی اندروید 11 باقی خواهد ماند تا دیده شود.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن