حماسه بازی Mega فروش است که در اینجا – صرفه جویی 50 ٪ در مرز 3 کنترل و بیشتر

حماسه بازی StoreEpic فروشگاه بازی مگا فروش است که در اینجا و آن را فقط به عنوان حماسه و مگا به عنوان نام تجاری

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

حماسه بازی StoreEpic فروشگاه بازی مگا فروش است که در اینجا و آن را فقط به عنوان حماسه و مگا به عنوان نام تجاری را نشان می دهد. شما در حال حاضر می توانید گرفتن یک یا دو عنوان به صورت رایگان وجود دارد و بارهای بیشتر تخفیف و چانه زنی بود. در اینجا کامل lowdown.

فروش اجرا خواهد شد از امروز 14 مه تا ژوئن 11. وجود دارد صرفه جویی عظیم به حال در سراسر طیف وسیعی از ژانرهای بازی شامل 50% Borderlands 3. با میلیون ها نفر از مردم هنوز هم تحت Covid-19 مستند ما مطمئن هستیم که این فروش در حال رفتن به یکی از محبوب.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

به عنوان اگر بازی های رایگان و تخفیف های بزرگ به اندازه کافی نیست شما همچنین می خواهید دریافت £10 کوپن برای هر خرید £13.99 یا بیشتر. آزادی مطبوعات از حماسه بازی ها توضیح می دهد:

"امروز, حماسه بازی ها, بازی هیجان زده به اعلام بازگشت حماسی بازی Mega فروش در حماسه بازی ها, بازی فروشگاه, راه اندازی امروز با چهار هفته رایگان بازی ارائه می دهد در برخی از بزرگترین عناوین در بازی های ویدئویی £10 کوپن صادر شده برای هر خرید (£13.99 و بالاتر) و تخفیف های باور نکردنی در عنوان عمده"

دیگر ارائه می دهد عبارتند از مرز 3 یا کنترل نصف قیمت! یا 35% ابسیدین را مستقل از عنوان RPG بیرونی جهان است.

ما شدیدا تحت تاثیر قرار بیرونی جهان که ما آن را بررسی سال گذشته است. ما به آن چهار ستاره عاشق آن معضلات اخلاقی و حس خود را از طنز و نمی توانید آن را توصیه بسیار به اندازه کافی در حال حاضر آن را ارزان در حماسه بازی فروشگاه.

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020 – همه عناوین شما نیاز به بازی در بازی خود را ریگ

ما منتقد گفت: "بیرونی جهان است بتسدا RPG شما همیشه می خواستم – آن را فقط اتفاق می افتد به یک کار کاملا متفاوت توسعه دهنده. این sci-fi adventure یکی از بهترین RPG نمونه هایی از را انتخاب کنید-شما-خود ماجراجویی به شما این امکان را فرمان برای هر دو داستان و چگونه شما مقابله با هر هدف."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن