آیفون 12 باتری می تواند کمی بزرگتر از ما قبلا فکر

روز دیگر گزارش شده است که این باتری در آیفون 12 در واقع می تواند کوچکتر از پیشینیان خود است. این ناامید کننده

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

روز دیگر گزارش شده است که این باتری در آیفون 12 در واقع می تواند کوچکتر از پیشینیان خود است. این ناامید کننده بود برای شنیدن به خصوص اگر آنها درست است اما به نظر می رسد که می تواند وجود داشته باشد یک فرصت است که آنها ممکن است بزرگتر از ما قبلا فکر می کردم با توجه به یک گزارش از MySmartPrice.

تبلیغات

بر اساس این گزارش که مبتنی بر گواهی اسناد و مدارک آن به نظر می رسد که برخی از اعداد است که گزارش شده ممکن است به عنوان دقیق. به نظر می رسد این تنها تاثیر 6.1 اینچ مدل آیفون 12 حداکثر و آیفون Pro 12. بر اساس گواهینامه آن پیشنهاد شده است که هر دو این مدل ها می تواند بسته 2,815 میلی آمپر باتری.

قبلا آن wa گزارش شده است که این باتری برای هر دو این مدل ها بودند 2,775 میلی آمپر, بنابراین این یک افزایش اندک در اندازه باتری. این زیادی نیست و ما شکی نیست که تفاوت را هیچ تاثیر قابل توجهی است اما از آن بزرگتر است و این لزوما چیز بدی نیست. دیگر مدل های این گزارش بدون تغییر باقی می ماند.

این به این معنی است که پایه آیفون 12 مدل هنوز هم در بسته بندی یک 2,227 میلی آمپر باتری در حالی که آی فون 12 Pro Max می تواند قابلیت 3,687 میلی آمپر باتری. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما ممکن است باید صبر کنید تا ماه اکتبر به صورت رسمی جزئیات.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: mysmartprice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن