افتخار خط جدید از اسباب بازی های هوشمند می تواند شگفتی بزرگ

بودجه پسند زیر با نام تجاری از هواوی خواهد پرده ابزارهای جدید در مارس 18. این شرکت است که نسبتا کم حرف با جزئی

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

بودجه پسند زیر با نام تجاری از هواوی خواهد پرده ابزارهای جدید در مارس 18. این شرکت است که نسبتا کم حرف با جزئیات اما به احتمال زیاد خواهیم دید افتخار Vision Pro همراه با یک جدید MagicBook به مخلوط پرتاب می شود.

افتخار شده است صحبت کردن در یک بحث در مورد آن جدید افتخار Vision TV line برای مدتی هر چند از آن شده است یک ذره گریزان در جزئیات. ما می دانیم که تلویزیون را به کار گیرند در HarmonyOS, بسته, جدید Honghu 818 تراشه و bizarrely – بیا با خود پاپ آپ گیری. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از جزئیات که نبوده است را تایید کرد هر چند همین دلیل است که ما می خواهم انتظار رسمی معرفی تلویزیون در مارس 18.

مرتبط با: جزئیات افتخار ما MagicBook 14 نقد و بررسی

ما همچنین انتظار MagicBook Pro در نهایت به نشان دادن چهره خود را در. اگر چه MagicBook 14 نیست مدت طولانی است که در بازار 16.1 اینچ Pro نسخه در حال حاضر در دسترس در چین وجود دارد فرصت خوبی است که افتخار را در استفاده از این جریان زندگی می کنند را به شما معرفی مدل غربی آن به مشتریان.

این احتمال وجود دارد که این شرکت را معرفی ابزارهای دیگر در همان زمان و نمی شود ما را شگفت زده برای دیدن برخی بیشتر و تناسب اندام متمرکز دستگاه های پرده برداری بیش از حد. افتخار است که در حال حاضر در حال پرتاب کردن یک طیف گسترده ای از محصولات در یک کمی غیر قابل پیش بینی شیوه بنابراین انتظار غیر منتظره.

در رویداد IFA در ماه سپتامبر 2019, افتخار, پرده برداری از یک چشم انداز برای آینده است که حول یک اکوسیستم به نام "1+8+N." با وجود این کمی عجیب و غریب به نام چشم انداز خود را نسبتا ساده: شعبه از فقط ساخت گوشی های هوشمند و دیگر IoT-آماده دستگاه های که به خوبی با هم.

مرتبط: در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد افتخار Vision TV

تا کنون دیده ایم جدید از earbuds و ساعت های هوشمند از این شرکت و به ما داده شده است یک نگاه اجمالی از آنچه افتخار را منسجم اکوسیستم ممکن است در قالب های جدید به افتخار چشم انداز تلویزیون سری.

مدل های جدید تمام خواهد شد استفاده از HarmonyOS که خانه ساخته شده سیستم عامل از هواوی. این بود که پس از ایجاد تنش با آمریکا منجر به آندروید-ممنوعیت محصولات این شرکت. اگر هواوی و افتخار در نهایت پیاده سازی این سیستم عامل جدید در سراسر تمام دستگاه های خود را, آن می تواند منجر به برخی از بهتر کراس پلت فرم اجرای برنامه. آن قطعا جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه به خوبی HarmonyOS انجام – افتخار Vision تلویزیون خواهد بود که برای اولین بار اسباب بازی به تکیه بر روی آن.

می خواهید به تماشای جریان زندگی در 18 مه? شما می توانید آن را در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب