TCL پرده C71 و C81 QLED تلویزیون

پس از اعلام نرخ جدید آندروید تلویزیون بریتانیا TCL اعلام کرده است که C715K و C815K QLED تلویزیون. TCL آوردن جد

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

پس از اعلام نرخ جدید آندروید تلویزیون بریتانیا TCL اعلام کرده است که C715K و C815K QLED تلویزیون.

TCL آوردن جدید 4K QLED تلویزیون به انگلستان در C815K و C715K. آنها خواهید بود در دسترس از 1 ژوئن با قیمت شروع در £499.

این C815K در دسترس خواهد بود در 55 و 65 اینچ اندازه صفحه نمایش 75 اینچ نسخه از ورود و بعد از آن در سال. ارزان تر C715K در دسترس خواهد بود در 50-و 55-و 65-inch گزینه های.

شبیه به اندروید/Freeview بازی تلویزیون اعلام TCL QLED تلویزیون نمی متحمل هزینه در مقایسه با سامسونگ QLED محدوده اما آنها تحویل مشابه سطحی از ویژگی های.

اول از C71 (C715K). این نقطه کوانتومی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می دهد دسترسی به مولتی مدیا, بازی, و در مواجه نگردند با اندروید 9.0 بنابراین گوگل دستیار و Chromecast پشتیبانی می شوند. برای تصویر پیشرفت این مجموعه ارائه می دهد با HDR 10+ و در بخش صدا شما Atmos سازگاری. Hands-free voice کنترل ممکن است از طریق مذکور گوگل دستیار و tellie با این نسخهها کار با الکسا.

این C71 QLED

طراحی این تلویزیون به شرح زیر TCL را تمام صفحه, طراحی, فلسفه که در آن گودی طول می کشد تا حداقل فضا و مواد مورد استفاده در ساخت و ساز حق بیمه فلز "حصول اطمینان از ظرافت و دوام". پا برای تلویزیون به نظر می رسد قابل تنظیم است و می تواند در وسط قرار داده شده و یا گسترده.

در حال حرکت بر روی C81 (C815K) و آن را یک گام در طراحی و ویژگی ها و قیمت. آن را دوباره ساخته شده از حق بیمه های فلزی با اتصالات قرار دارد در یک سمت محفظه برای دسترسی به زمانی که تلویزیون که به دیوار نصب شده. پشتیبانی از تلویزیون مرکزی سه پا ایستاده است که به اثر است که تلویزیون شناور است.

این C81 دالبی پشتیبانی از هر دو چشم انداز و HDR10+ ساخت آن مفید است اگر شما مشترک به جریان خدمات مانند نخست تصویری Netflix بکشد و یا دیزنی به علاوه. سیستم صوتی یکپارچه Onkyo 2.1 سیستم است که می تواند passthrough Atmos. شما آندروید 9.0 و تمام ویژگی های است که به ارمغان می آورد با آن به علاوه TCL AI-در فن آوری بهینه سازی صوتی و تصویری عملکرد.

TCL C81 QLED

برای 65-و 75-اینچ مدل TCL شامل یک 100Hz بومی پنل برای بهتر حرکت در حالی که 55 اینچ مدل با استفاده از TCL است Motion Estimation/حرکت غرامت (MEMC) وضوح حرکت Pro الگوریتم برای ایجاد ثبات در حرکت سریع تصاویر.

همچنین شامل هر دو تلویزیون هوشمند HDR که upconverts SDR (استاندارد محدوده دینامیکی) تصاویر HDR. TCL با هدف ارائه سریع عملکرد بازی خود را با QLEDs ادعا تاخیر فقط 8ms.

در حال حاضر هیچ تایید اینکه آیا فیلمساز حالت یا Dolby Vision IQ پشتیبانی خواهد شد اما TCL می گویند وجود دارد در بحث ها خواهد شد و باید بیشتر به می گویند بعد از آن در سال.

آنها همچنین نمی حکومت انگلستان انتشار X10 تلویزیون که در اروپا در سال گذشته.

در اینجا این قیمت برای مدل ها و اندازه های:

C71 (C715K)

  • 50 اینچ – £499
  • 55 اینچ – £599
  • 65-اینچ – £799

C81 (C815K)

  • 55 اینچ – £649
  • 65-اینچ – £849

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب