یوتیوب تلویزیون می بیند افزایش قیمت خواهد شد در حال حاضر هزینه 65 $در ماه

زمانی که یوتیوب تلویزیون برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2017, این شرکت اعلام کرده است که اشتراک و هزینه م

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399
زمانی که یوتیوب تلویزیون برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2017, این شرکت اعلام کرده است که اشتراک و هزینه مشتریان 35 دلار در ماه است. اما سریع به جلو در حدود 3 سال بعد یوتیوب اتحاد برقرار و در عین حال یکی دیگر از افزایش قیمت که در آن هزینه ماهانه یک اشتراک به سرویس در حال حاضر هزینه $65.
تبلیغات

این مقدار به حدود دو برابر هزینه اصلی از این سرویس که در یوتیوب تلاش برای توجیه آن افزایش قیمت شعار تمام محتوای جدید است که آنها اضافه شده پس از آن همراه با دیگر ویژگی های است که دیگر جریان خدمات ارائه نمی دهد. "ما نمی گرفتن این تصمیمات به آرامی و ببینی چقدر سخت این است که برای اعضای ما."

"که گفت: این قیمت های جدید نشان دهنده افزایش هزینه از محتوا و ما نیز بر این باورند که این نشان دهنده کامل ارزش یوتیوب تلویزیون از ما وسعت محتوا به ویژگی های که در حال تغییر چگونه ما به تماشای برنامه های زنده تلویزیونی. یوتیوب تلویزیون تنها جریان است که شامل یک DVR با نامحدود فضای ذخیره سازی به همراه 6 حساب هر خانواده هر کدام با منحصر به فرد خود را توصیه و 3 همزمان در جریان است. این شامل همه چیز در هزینه پایه از یوتیوب تلویزیون بدون قرارداد و بدون هزینه های پنهان است."

با این افزایش قیمت آن موثر می سازد یوتیوب تلویزیون یکی از گران ترین گزینه های جریان در اطراف در حال حاضر. مشابه دیگر رقابت خدمات مانند Hulu زنده تلویزیون قیمت در حدود $50 در حالی که AT&T در حال حاضر به همراه قیمت 45 دلار یا بیشتر.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, یوتیوب و یوتیوب تلویزیون. منبع: یوتیوب.googleblog



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن