T-Mobile خواهد بود انداختن با حداکثر سرعت دویدن نام تجاری این تابستان

در حال حاضر در ایالات متحده وجود دارد چهار حامل های عمده: AT&T, ورایزون, با حداکثر سرعت دویدن و T-موبایل.

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399
در حال حاضر در ایالات متحده وجود دارد چهار حامل های عمده: AT&T, ورایزون, با حداکثر سرعت دویدن و T-موبایل. اما پس از T-Mobile و Sprint ادغام در واقعیت تنها سه وجود دارد اگر چه با حداکثر سرعت دویدن را سریعتر می کند همچنان وجود دارد اما نه برای مدت طولانی به عنوان T-Mobile دارای نشان داد قصد دارد در نهایت غروب آفتاب به نام تجاری است.
تبلیغات

در طول سال های اخیر سرمایه گذار رویداد برگزار شد در اوایل این هفته, T-Mobile مدیر عامل جدید مایک Sievert نشان داد که در این تابستان حامل است که به انتظار غروب آفتاب با حداکثر سرعت دویدن را با نام تجاری. این به این معنی است که پس از آن حرکت با حداکثر سرعت دویدن, دیگر وجود دارد و همه مشتریان با حداکثر سرعت دویدن خواهد شد اساسا تحت T-Mobile بنر.

Sievert اشاره می کند که این شرکت تا به حال همیشه آن برنامه ریزی شده برای تابستان, اما آنها ساخته شده است برخی از تنظیمات جزئی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. "با COVID-19 ما نقل مکان کرد و آن را به اواسط تابستان به جای آن از اوایل تابستان و این زمانی است که ما اساسا تبلیغات یکی گل سرسبد دائمی T-Mobile با نام تجاری به عنوان به خوبی به عنوان عامل یک واحد ناوگان خرده فروشی. خرده فروشی قطعه است که چرا ما آهسته فقط یک کمی."

این است که اساسا فقط یک تغییر در نام تجاری حداقل در حال حاضر. مشتریان با حداکثر سرعت دویدن خواهد بود قادر به ادامه با استفاده از پرداخت برای برنامه های موجود, اما که می تواند تغییر در تاریخ بعد که ما تصور کنید که T-Mobile احتمالا می خواهید برای متحد کردن همه مشتریان و طرح در سراسر هیئت مدیره.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره با حداکثر سرعت دویدن و T-موبایل. منبع: fiercewireless



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب