ستارگان فیلم از Thor مدیر جدید دیزنی رایج به علاوه سری ورودی

مدیر Thor: Ragnarok و Mandalorian آخر Taika Waititi خواهد co-نوشتن و مستقیم یک نام تجاری جدید جنگ ستارگان فیلم

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

مدیر Thor: Ragnarok و Mandalorian آخر Taika Waititi خواهد co-نوشتن و مستقیم یک نام تجاری جدید جنگ ستارگان فیلم.

به عنوان جهان جشن روز جنگ ستارگان دیزنی نشان داده است که هنوز نامعلومی پروژه ساخته خواهد شد و برای اکران به جای رفتن مستقیم به دیزنی به علاوه.

نیز موجود و قابل نفوذ در درون طیف و جنگ ستارگان, کهکشان, Waititi برنده جایزه اسکار در ماه ژانویه برای بهترین فیلمنامه اقتباسی داشتن گذراند جوجو خرگوش.

او خواهید بود پیوست در ماشین تحریر دیگر نامزد جایزه اسکار Krysty Wilson-کنز (1917 شب گذشته در سوهو). هنوز هیچ جزئیات در داستان در حال کاوش و یا زمانی که این فیلم ممکن است منتشر شد.

که نه تنها جنگ ستارگان جدید مطالب آینده به یک صفحه نمایش در نزدیکی شما. دیزنی اعلام کرده است اقامت جدید سری جنگ برای دیزنی به علاوه جریان خدمات در راه است.

آن را نوشته و تولید شده توسط Leslye پرتگاه (عروسک). آن را ندارد به یک نام نشده و ما در حال شنیدن چیزی در مورد محتوای نمایش و تاریخ انتشار.

اما آن را اضافه می کند به رشد مجموعه ای از اصلی جنگ ستارگان محتوای آمدن به دیزنی به علاوه. فصل دوم Mandalorian است که در حال حاضر در تولید پیش از انتشار بعد از این سال در حالی که دیزنی در حال حاضر تایید مستقل سری بر اساس زندگی Rogue یک قهرمان Cassian کرد.

و چه کسی می تواند فراموش کرده ام, Ewan McGregor, بازگشت است به نقش Obi-Wan Kenobi برای دیزنی به همراه سری chronicling حوادث بین قسمت سوم و چهارم. ما نمی توانیم صبر کنید برای رفتن به قرنطینه به تماشای آن یکی.

اگر شما در حال انجام جشن و در عین حال به یاد داشته باشید شما می توانید انتخاب کنید تا جدی کاهش یافته سفارش فقط برای £30 امروز.

مبارک روز جنگ ستارگان همه. ممکن است چهارم بود با شما.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن