یوبی سافت رو به جلو: تمام اخبار و اطلاعیه ها و بازی انتظار ما برای دیدن

E3 سال 2020 است متاسفانه لغو شده و به دلیل عوارض مربوط به Covid-19 منجر تعدادی از ناشران بزرگ به دنبال روش های

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

E3 سال 2020 است متاسفانه لغو شده و به دلیل عوارض مربوط به Covid-19 منجر تعدادی از ناشران بزرگ به دنبال روش های جایگزین برای مسکن سالانه خود را انفجار اخبار و اطلاعیه ها. یوبی سافت یکی از اولین بازیکنان برای تایید این امر می تواند میزبانی خود را در ویترین نور از آخرین اخبار و در حال حاضر ما در نهایت کسب اطلاعات بیشتر در این – تا اینجا همه چیز ما در مورد یوبی سافت رو به جلو است.

رو به جلو خواهد بود یک قرار دادی دیجیتال رویداد که شامل فراوانی اخبار و اطلاعیه ها و بازی های ما دیده می شود هرگز قبل از در کنار آنهایی هستند که نیاز مبرم به روز رسانی. در راه آن را سنتی کنفرانس مطبوعاتی بدون معمول صورتی که آن را احاطه کرده است.

ما باید وارد همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد یوبی سافت رو به جلو از جمله آخرین اخبار, اطلاعیه ها, بازی ها و چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

یوبی سافت رو به جلو – آنچه در آن است ؟

رو به جلو توصیف شده است توسط یوبی سافت به عنوان یک "E3 به سبک ویترین با بازی منحصر به فرد, اخبار, هیجان انگیز نشان می دهد و مقدار زیادی بیشتر است." بنابراین اگر شما آشنا با ناشر معمول جریان فکر می کنم از چیزی بود که بدون زنده مجریان و شما راست در پول است.

یوبی سافت به جلو تاریخ و زمان هنگامی که آن را گرفتن ،

یوبی سافت رو به جلو را در جولای 12th, با زمان دقیق هنوز اعلام نشده است. آن چند ماه دور ما تصور جزئیات بیشتر آغاز خواهد شد به سطح نزدیک به رویداد خود را. در اینجا امید یوبی سافت نیست موضوع به آن معمول بهمن نشت است که متاسفانه مورد آن در کنفرانس های مطبوعاتی.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

یوبی سافت رو به جلو بازی ها و اطلاعیه ها – آنچه که ما انتظار می رود برای دیدن

وجود دارد باید تعدادی از عناوین جالب در حال حاضر در یوبی سافت رو به جلو شاید بیشتر از حد معمول با ناشر به تأخیر انداختن تعدادی از عناوین زیر underwhelming عملکرد Ghost Recon: نقطه انفصال.

این زمان به reanalyse نمونه کارها خود را که باید در نتیجه نشان می دهد بسیار جالب است. ما گرد کرده ام تا تمام بازی ها انتظار داریم که در کنار یک زن و شوهر از پتانسیل شگفتی است که می تواند در افق.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

این یکی بزرگ است اقدام به عنوان یوبی سافت گل سرسبد فیلمهای برای راه اندازی PS5 و Xbox سری X. پس از رومینگ جهان از یونان و مصر و بازیکنان در حال حاضر خود را پیدا جسارت به سن وایکینگ. بیشتر به طور خاص آنها را به کاوش در بریتانیا و اسکاندیناوی و نروژ در طول بازی بزرگ مبارزه است.

ما در حال حاضر دیده می شود مقدار زیادی از Assassin's Creed Valhalla در شکل یک نشان تریلر مقدار زیادی از جزئیات و underwhelming "گیم پلی" ویترین از داخل جعبه. یوبی سافت است و پس از عذر خواهی کرد برای دومی و وعده داده است که خواهیم دید به مراتب بیشتر در هفته ها و ماه آمده است. در اینجا به امید تمام عیار تظاهرات که غواصی به بازی جهان, شخصیت و مکانیک.

مرتبط با: 5 پلی استیشن مقابل ایکس باکس سری X

Watch Dogs Legion

سازمان دیده بان سگ لژیون

این یکی از معدود عناوین عقب رانده شده توسط یوبی سافت در شروع سال 2020 معنی آن را به حال چند ماه در فر برای اطمینان از همه چیز جلا تصفیه شده و آماده برای فنر در unsuspecting است. سازمان دیده بان سگ لژیون می گیرد در یک dystopian پست-Brexit چشم انداز لندن است.

این شهر تحت سلطه اقتدار فاشیستی و توتالیتر نظارت است که به طور مداوم بیش از مردم ، معلوم کنترل گرفتن به معنای دقیق مخالف در ذهن یوبی سافت. آن خواهد بود جالب برای دیدن چگونه اتفاق می افتند روایت گسترش می یابد بر این عنصر سیاسی یا اگر آن را ندارد در همه.

مرتبط با: Call of Duty – Black Ops 5

Beyond Good and Evil 2

فراتر از خوب و بد 2

ما شنیده جوانه زدن از فراتر از خوب و بد 2 برای تقریبا دو سال و هنوز معلوم نیست دقیقا چه آن را حتی در مورد فراتر از بودن یک prequel خواهد شد که از ویژگی های یک تعداد انگشت شماری از بازگشت شخصیت های.

یک به روز رسانی که در آن توسعه است و اینکه آیا ما می توانیم انتظار برای دیدن این بازی منتشر شد که در چند سال آینده خواهد شد بسیار استقبال مینماید. در غیر این صورت ما ممکن است یکی دیگر از The Last Guardian در دست ما است.

مرتبط: بهترین بازی های FPS

رنگین کمان شش قرنطینه

Rainbow Six Siege یکی از بزرگترین بورس های در این سیاره پس از آن را حس می کند کامل برای یوبی سافت پس از گسترش آن را با چیزی جدید. قرنطینه است که دقیقا در نظر گرفتن Rainbow Six جهان و تبدیل آن به چیزی کاملا جدید و غیر منتظره است.

این تیرانداز اول شخص خواهد بود یک حرکت بزرگ از محبوب خود رسید. مجموعه حوادث پس از محاصره یک تیم از سه اپراتور برای پیدا کردن خود را در همکاری با یکدیگر برای مبارزه با کشنده عفونی انگل. شما خواهید بود به انجام نبرد با مجموعه ای از موجودات کشنده در حالی که تلاش برای زنده ماندن و تکمیل هدف.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن