Marvel's Avengers تایید به عنوان PS5 و Xbox سری X راه اندازی با عنوان free next-gen ارتقاء

Crystal Dynamics تایید کرده است که marvel's Avengers خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای PS5 و Xbox سری Xبا ارتق

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

Crystal Dynamics تایید کرده است که marvel's Avengers خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای PS5 و Xbox سری Xبا ارتقاء رایگان از آمدن به صاحبان موجود در سیستم عامل است.

اعلام شده در پلی استیشن وبلاگ پیش از این هفته جنگ میز در جریان است که خواهد پرده فراوانی جدید, داستان, عناصر و ویژگی های بیشتری از آینده ابرقهرمان تجربه های امثال Iron Man, Thor و بیوه های سیاه.

مجموعه ای برای راه اندازی در سپتامبر 4 برای PS4, Xbox One, PC و Stadia – این کریستال پویا بزرگترین پروژه تاریخ است و یک تجربه چند نفره توسعه با هدف به روز رسانی برای سال آینده با قهرمانان داستان و مکانیک است که گوشت را بلند پروازانه خود جهان است.

چنین انتقال سریع به کنسول های نسل بعدی باید این سفر را بسیار نرم و صاف. "به عنوان پارسه ما گاهی اوقات می خواهید هر اونس از قدرت قرار داده و به ویژگی های گرافیکی فوق العاده برای رسیدن به بالاترین کیفیت تصویر ممکن است" توضیح می دهد که افسر ارشد فناوری گری Snethen.

"برای این marvel's Avengers ارائه خواهد شد افزایش گرافیک در حالت PS5. در زمان های دیگر ما می خواهیم بیشتر مایع تجربه گیم پلی ممکن است. که marvel's Avengers ارائه خواهد شد فریم بالا حالت PS5 که اهداف 60 فریم در ثانیه با پویا رزولوشن 4K."

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Avengers

Snethen همچنین نظرات به مزایای این Dualsense کنترل را به marvel's Avengers به لطف قابلیت های جدید: "در آن ارائه می دهد پیشرفته haptics و مقاومت باعث و کنسول خود را ارائه می دهد پیشرفته 3D صوتی و پلت فرم جدید ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما را به پرش مستقیم به عمل است. ما باید ایده های بزرگ در راه به اهرم این ویژگی ها در marvel's Avengers و به دنبال به جلو به دیدن ما بازیکنان واکنش."

کریستال دینامیک بود خوشحال تا اعلام کند که کسانی که خرید marvel's Avengers بر روی PS4 و Xbox One خواهد بود eligble برای ارتقاء رایگان به جدید کنسول با تمام پیشرفت آمدن است همراه برای سوار شدن. "ما خوشحال تا اعلام کند که هنگامی که شما خرید marvel's Avengers برای PS4 پلت فرم یا به صورت دیجیتالی و یا بر روی دیسک و بعد از ارتقاء به PS5 شما PS5 نسخه از این بازی با تمام پیشرفت های رایگان!"

این یک پیروزی بزرگ می پیوندد و در حال رشد از بازی های dishing از ارتقاء رایگان بعد از این سال به خاطر اونا میاد!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن