Stadia کنترل کننده بازی در حال حاضر کار به صورت بی سیم با کامپیوتر خود

اگر شما از طرفداران از نیاز به نگه داشتن خود را Stadia کنترل کننده متصل به کامپیوتر خود را در همه زمان ها به ا

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399
google stadiaاگر شما از طرفداران از نیاز به نگه داشتن خود را Stadia کنترل کننده متصل به کامپیوتر خود را در همه زمان ها به استفاده از آن و سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که گوگل اعلام کرده است که مراکز کنترل خواهد شد در حال حاضر کار خود را با کامپیوتر از طریق یک اتصال بی سیم. این اجازه می دهد تا شما در نهایت خندق کابل یک بار و برای همه است.
تبلیغات

به گفته گوگل "با شروع این هفته شما می توانید در حال حاضر استفاده از مراکز کنترل بازی به صورت بی سیم بر روی لپ تاپ و دسکتاپ. شما دیگر نیاز به اتصال خود را Stadia کنترل فیزیکی به کامپیوتر خود را به بازی های مورد علاقه خود را بازی. شما قادر خواهید بود برای لینک خود را در مراکز کنترل و Stadia.com خود را از طریق Wi-Fi و USB-C اتصال کابل."

در حالی که رایانه های شخصی ممکن است با چند پورت رفتن بی سیم باعث می شود آن را ایده آل برای بازی بر روی لپ تاپ که این روزها ممکن است با کمتر بنادر و ممکن است با USB-C پورت بنابراین اگر شما برخی از پورت های که در حال حاضر در حال استفاده و سپس این را در حداقل نگه داشتن برخی از آنها رایگان برای استفاده های دیگر.

این همچنین می خواهید آن را آسان تر برای شما را به سوئیچ بین دستگاه ها مانند کامپیوتر خود را به گوشی خود را, قرص, و یا تلویزیون. این تغییرات در حال انتظار برای شروع نورد در این هفته پس از انجام آن را چک کنید اگر این شده است یکی از ویژگی های شما بوده ام به دنبال به جلو به.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و استادیوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن