با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش با سامسونگ Galaxy Z تلنگر خواهد آن از درجه اعتبار ساقط گارانتی

هر زمان که ما خرید یک گوشی هوشمند جدید وجود دارد فرصت خوبی است که ما نیز خرید یک محافظ صفحه نمایش در همان زمان

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

هر زمان که ما خرید یک گوشی هوشمند جدید وجود دارد فرصت خوبی است که ما نیز خرید یک محافظ صفحه نمایش در همان زمان. دلیل این است که در حالی که ما گوشی را صفحه نمایش نسبتا با دوام و مقاوم در برابر خراش و چرا این شانس را به خصوص اگر تلفن در سوال است بسیار گران قیمت درست است ؟

تبلیغات

اما به نظر می رسد که اگر شما خود سامسونگ Galaxy Z, تلنگر, خرید محافظ صفحه نمایش در واقع ممکن است بدترین چیزی که شما می تواند انجام دهد. دلیل این است که با توجه به SamMobile آنها شنیده ام از سامسونگ است که با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش با Galaxy Z تلنگر واقع خواهد شد از آن از درجه اعتبار ساقط گارانتی.

با توجه به بیانیه ای از سامسونگ هرزه "را به عنوان مشخص شده در دستورالعمل های مراقبت و نگهداری همراه با کلیه Galaxy Z تلنگر دستگاه های شخص ثالث چسب مانند فیلم و یا پوستر باید رعایت Galaxy Z تلنگر صفحه نمایش توسط مشتریان انجام این کار می تواند از درجه اعتبار ساقط گارانتی." احتمالا وجود دارد یک دلیل خوب چرا این مورد است.

به عنوان ما را دیده اند در گذشته با مسائل اطراف کهکشان برابر صفحه نمایش همان تکنولوژی است که با استفاده از Galaxy Z تلنگر که در آن صفحه نمایش آن ظریف تر از به طور منظم و گوشی های هوشمند. با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش با یک نوار چسب آن را به طور بالقوه می تواند آسیب به صفحه نمایش گوشی را با کشیدن بر روی آن خواهد بود که کاربر گسل و در نتیجه نه تحت پوشش دستگاه را گارانتی می باشد.

داده چقدر Galaxy Z تلنگر هزینه های ما است که شما ممکن است بخواهید برای محافظت از سرمایه گذاری خود را, اما به نظر می رسد که یک محافظ صفحه نمایش است و نه راه به اینجا بروید.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: sammobile



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن