آینده ویندوز 10 به روز رسانی معرفی یک طراحی دوباره منوی شروع

همیشه از مایکروسافت ویندوز 95 در سال 1995 در حدود 25 سال پیش شروع منو تبدیل شده است بیشتر و یا کمتر علامت تجار

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399
همیشه از مایکروسافت ویندوز 95 در سال 1995 در حدود 25 سال پیش شروع منو تبدیل شده است بیشتر و یا کمتر علامت تجاری از سیستم عامل. آن است که کلید های میانبر به برنامه های در حال نگه داشته و همراه با دسترسی به سایر تنظیمات سیستم و غیره. در طول سال آن را دستخوش تغییرات خود را طراحی و آن را به نظر می رسد مانند ما می تواند به جلو نگاه به یک طراحی مجدد به زودی.
تبلیغات

به گفته مایکروسافت آنها معرفی خواهد شد یک طراحی دوباره منوی استارت در آینده ویندوز 10 به روز رسانی که در حال حاضر کشت ویندوز به خودی. "ما در حال زایش تا منوی شروع با طراحی ساده است که حذف رنگ جامد backplates پشت آرم در لیست برنامه ها و اعمال یکنواخت بخشی از پس زمینه شفاف برای کاشی."

این شرکت می افزاید: "این طرح ایجاد یک مرحله بسیار زیبا برای برنامه های خود را به خصوص مسلط به طراحی, آیکون برای کار و مایکروسافت Edge و همچنین به عنوان طراحی دوباره آیکون برای ساخته شده است در برنامه های کاربردی مانند ماشین حساب های ایمیل و تقویم است که ما آغاز شده نورد از اوایل این سال است." با قضاوت بر اساس آنچه که ما می توانید ببینید در تصاویر (مانند بالا) آن را کمک خواهد کرد که ایجاد یک بدون درز و نگاه مدرن است.

برای بیشتر قسمت ها قابلیت از منوی Start همان باقی خواهد ماند بنابراین شما نمی خواهد نیاز به relearn چگونه به استفاده از آن تغییرات به نظر می رسد بیشتر به زیبایی در حال حاضر.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت ویندوز و ویندوز 10. منبع: وبلاگ.ویندوز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن