کسی که فقط ساخته شده یک اسکیت بورد با استفاده از اپل $700 Mac Pro چرخ

وجود دارد هیچ انکار قدرت جدید اپل Mac Pro, اما, نیز وجود دارد هیچ انکار که چه مقدار از آن هزینه و حتی هیچ راه

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

وجود دارد هیچ انکار قدرت جدید اپل Mac Pro, اما, نیز وجود دارد هیچ انکار که چه مقدار از آن هزینه و حتی هیچ راه انکار است که برخی از لوازم جانبی که اپل در فروش برای کامپیوتر فقط مسخره قیمت. نگاهی به عنوان مثال چرخ برای مک نرم افزار است که اجازه می دهد تا آن را به توان به راحتی در اطراف نقل مکان کرد.

تبلیغات

آنها در قیمت سرسام آور 700 دلار برای یک مجموعه ای از چهار چرخ است که ما تصور بسیار سخت برای توجیه کند اما به نظر می رسد که YouTuber خط بریل چاپ صفحه است تصمیم به آنها را خرید. جز این که به جای استفاده از آن با نرم افزار مک او تصمیم گرفت که نگه داشتن واقعی به خود کانال یوتیوب نام او را قرار داده و آنها را بر روی یک اسکیت بورد به جای آن به ببینید که چگونه به خوبی آنها را نگه دارید تا.

لازم به ذکر است که یک جفت از چرخ های اسکیت مقرون به صرفه نیست که خیلی برای شروع با. یک جستجوی سریع در آمازون نشان داده است که شما می توانید مجموعه ای از چهار برای به عنوان کم به عنوان $20 در حالی که حرفه ای تر مارک و مدل ممکن است به 50 دلار اما هیچ یک از آنها نزدیک به $700. این ویدئو نشان می دهد که چگونه آنها آزمایش چرخ به عنوان آنها قبل از ساخت برخی از تغییرات و اتصال آنها به یک اسکیت بورد کامیون.

با کمال تعجب آن را مرتب کردن بر اساس از "کار می کرد". در حالی که شاید ایده آل نیست این ویدئو نشان می دهد که آنها موفق به دریافت آن را به کار اگر چه در 700 دلار آن را احساس کمی درد برای تماشای, اما آنها مسلما برخی از sleekest رتبه دهی-دنبال چرخ های اسکیت که تا کنون دیده ایم.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مک نرم افزار. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب