سرمه آیفون 12 مفهوم است و ما امیدوار شایعات درست هستند

با توجه به یکی از این شایعات از آی فون 12 اپل است که گفته می شود رها کردن نیمه شب سبز رنگ گزینه برای آیفون 12

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

با توجه به یکی از این شایعات از آی فون 12 اپل است که گفته می شود رها کردن نیمه شب سبز رنگ گزینه برای آیفون 12 به نفع آبی نیروی دریایی به پایان برسد. در یک ویدئو جدید ارسال شده توسط ConceptsiPhone در یوتیوب, ما در حال حاضر یک ایده از آنچه انتظار می رود و پسر هستند و ما امیدواریم که این شایعات درست هستند.

تبلیغات

ما باید اشاره کنم که این تصاویر در این ویدئو صرفا مفهومی. این نشت بلکه بر اساس نشت بنابراین مشخص نیست که چگونه در تلفن های واقعی و در پایان می تواند مانند نگاه. اپل هرگز واقعا یک پیشنهاد بسیار دیوانه, رنگ, برای, اپل, اما که در حال تغییر بوده است و در دوران اخیر که در آن اپل به آرامی انشعاب و ارائه گزینه های رنگ علاوه بر معمولی خود را سیاه و سفید/خاکستری یا نقره ای پس از اتمام.

در این ویدئو نیز می رود برای نشان دادن آی فون 12 طراحی بر اساس نشت ما قبلا شنیده جمله چگونه آن را می تواند اتخاذ یک طرح یادآور آیفون 4/4S که در آن آن را لبه های صاف در کنار گوشی به جای لبه های گرد مانند زمان آیفون صف (اگر چه به طور عادلانه تجدید 2018 iPad Pro از نوع به تصویب رسید که طراحی برای اولین بار).

برای بیشتر قسمت ها اپل است که هنوز هم انتظار می رود برای راه اندازی آیفون 12 بعد از این سال, اما زمانی که دقیقا حدس می زنم کسی است, اما در بیشتر قسمت ها, بسیاری از به نظر می رسد به انتظار آن به تاخیر می افتد و با برخی از این ادعا ممکن است آن را در ماه نوامبر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >مفاهیم. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن