گوگل پیکسل outsold وان پلاس در سال 2019 – در حال حاضر زمان مناسب برای وان پلاس Z

آن را, رسمی, گوگل, پیکسل خط outsold وان پلاس دستگاهی در اروپای غربی و ژاپن و ایالات متحده آمریکا در سال 2019.

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

آن را, رسمی, گوگل, پیکسل خط outsold وان پلاس دستگاهی در اروپای غربی و ژاپن و ایالات متحده آمریکا در سال 2019. اما برای ما این نیست که ثبت نام در این چینی تازه بدوران رسیده است که از این بازی اگر هر چیزی آن را یک فرصت و ثبت شده است وجود دارد هرگز زمان بهتری برای این شرکت به بازگشت به ریشه های آن و انتشار بسیار شایع OnePlus Z.

با توجه به یک صدای جیر جیر از یک تحلیلگر IDC (پایین را ببینید) محموله های گوگل صفحه دستگاه های رشد 52% در سال در سال در سال 2019 با رسیدن به فروش 7.2 میلیون. در حال حاضر در حالی که این فروش هنوز هم ترک گوگل در خارج از top 10, آن را نشانی از آنها جلوتر از OnePlus.

یک شرکت مثل گوگل سبقت مراتب کوچکتر یکی مثل OnePlus نباید احتمالا به عنوان بسیاری از شوک, اما آن را یک بار دیگر نشان می دهد سوراخ در برند های اخیر استراتژی است. زمانی که آن آغاز شده OnePlus متمرکز بر ارزش. OnePlus One و OnePlus 2 بسته بندی شده بالا پایان داخلی به گوشی های که بسیار ارزان است. این بود که نادر در آن زمان و آن را واقعا پرتاب وان پلاس نام تجاری به فرقه خاک.

در سال های اخیر که شعار نیست و کاملا آشکار است. به عنوان وان پلاس گوشی بدست و بیشتر و بیشتر بلند پروازانه قیمت ها افزایش یافته است. در حال حاضر ما در حال صحبت کردن به همان سطح به عنوان £1000+ Samsungs و اپل اما هنوز هم دور از ضربه خرید بخش آن در قبل از.

وان پلاس نیز تا کنون تصمیم گرفت در برابر جبران این گرانتر گوشی های بسیار ارزان تر گزینه است. این می تواند مجموعه ای برای تغییر بسیار به زودی ،

شایعات در حال چرخش است که وان پلاس تنظیم شده است به اعلام یک گوشی جدید به زودی به احتمال زیاد به نام یا وان پلاس 8 Lite یا وان پلاس Z. این بود که ظاهرا مجموعه رونمایی شود در کنار وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro, اما آن را تا به حال به تعویق افتاد با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر. آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند ما خواهید دید که این گوشی در ماه جولای – که نیز اتفاق می افتد به ماه مشابه بسیاری بر این باورند که صفحه 4a در نهایت نور روز را مشاهده کنید.

OnePlus Z می تواند در نهایت به یک وسیله مهم برای این شرکت و این شکل گیری به پیشنهاد برخی از آنچه که این شرکت شروع به انجام – گل سرسبد امکانات در قیمت های پایین. شایعات نشان می دهد آن را بسته 6.4 اینچ 90Hz نمایش 48-مگاپیکسل دوربین اصلی و پیچ و تاب شارژ شارژ.

مرتبط با: OnePlus 8 در مقابل موتورولا لبه: چگونه می توانم آنها را مقایسه?

از دیدگاه شخصی من از طرفداران بزرگ از وان پلاس و سری 7 از 2019 و اخیر OnePlus 8 تلفن. آنها دستگاه های بزرگ با نمایش خیره کننده و براق طرح است. اما آنها باقی می ماند تو رفتگی در دیوار – به خصوص در اینجا در انگلستان که در آن شما یا باید به خرید گوشی های بدون قرارداد و یا از طریق شبکه سه. بر خلاف آخرین flagships از گفتن Oppo وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro هستند به طور گسترده ای در دسترس است. این شرم آور است به خصوص پس از 5G نسخه OnePlus 7 نرم افزار مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یکی از اصلی راه اندازی دستگاه های خام را 5G خدمات.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن