خداحافظی به Xbox One X

Xbox One راه اندازی شد بیش از نیمی از یک دهه پیش و کنسول بود و بعد به دنبال ارزان تر از Xbox One S و پس از آن

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

Xbox One راه اندازی شد بیش از نیمی از یک دهه پیش و کنسول بود و بعد به دنبال ارزان تر از Xbox One S و پس از آن گران تر و قوی تر از Xbox One X. اما به نظر می رسد که با وجود Xbox One X, داشتن شده است در اطراف کوتاهترین آن را نیز به نظر می رسد که طول عمر کوتاه آن را به عنوان به نظر می رسد متوقف شده است.

تبلیغات

این است که با توجه به استرالیا انتشار مطبوعات شروع و چه کسی تایید کرده است با دو خرده فروشان عمده در کشور است که آنها دیگر در انتظار سهام جدید برای Xbox One X. شواهد بیشتری از کنسول قطع می توان در مایکروسافت استرالیا وب سایت که در آن تنها لیست ایکس باکس یک و ایکس باکس سری X که برای کسانی که نا آشنا است این شرکت نسل بعدی کنسول.

Kotaku بیشتر تایید این درست باشد که در آن برخی از لیست در آمازون استرالیا نشان می دهد که این کنسول در نظر گرفته شده است به عنوان قطع اگر چه برخی از آنها هنوز هم فروش آنها را که احتمالا فقط سهام باقی مانده. لازم به ذکر است که در حالی که این می تواند محدود به استرالیا ما پیدا کرده اند که مایکروسافت در وب سایت ما در لیست Xbox One X به عنوان خارج از بورس.

مایکروسافت هنوز برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا یا نه Xbox One X قطع شده است اما اگر آن را درست است که ما باید به جای تعجب که چرا آنها را انتخاب کرده اند به قطع آن را بر روی Xbox One S. ممکن است که آنها ممکن است نگه داشتن Xbox One S در اطراف به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای ایکس باکس سری X اما این فقط حدس و گمان در بخشی از ما.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت و ایکس باکس یکی از. منبع: مطبوعات شروع می شود.au



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن