اپل توقف توسعه در اپل بازی های آنلاین بازی که نیست به اندازه کافی جذاب

بازی موبایل این روزها تمایل به اتخاذ رایگان-به-بازی بازی های مدل که در آن بازی رایگان برای دانلود و بازی است,

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399
بازی موبایل این روزها تمایل به اتخاذ رایگان-به-بازی بازی های مدل که در آن بازی رایگان برای دانلود و بازی است, اما اگر بازیکنان می خواهند با پیشرفت در بازی و یا اگر آنها می خواهند ویژگی های خاص و یا افزایش آنها مجبور به پرداخت برای آن است. این می تواند کمی آزار دهنده به عنوان پارسه فقط می خواهم به بازی بدون لزوما پرداخت بیشتر برای آن است.
تبلیغات

این جایی است که اپل بازی های آنلاین در می آید که در آن برای $4.99 یک ماه بازیکنان را از دسترسی به یک دسته از عناوین منحصر به فرد است که نمی آیند با تبلیغات و یا در خرید بازی اما برای اطمینان پارسه نگه داشتن اشتراک بدیهی است که این بازی نیاز به درگیر شدن. به طوری که با توجه به گزارش بلومبرگ اپل ظاهرا کشیده پلاگین در توسعه از بازی های مختلف است که آنها احساس نمی شد به اندازه کافی جذاب.

برای کسانی که نا آشنا با چگونه اپل, گذرگاه طاقدار, مدل کار می کند در واقع اپل کمک خواهد کرد که صندوق توسعه روند بازی در نظر گرفته شده برای اپل بازی. توسعه دهندگان نیز پس از دریافت یک برش از $4.99 اشتراک و آنها را نیز دریافت پول بیشتر محبوب تر از یک بازی است که به نوبه خود آنها را تشویق می کند برای ایجاد بازی است که سرگرم کننده و جذاب است.

وقتی پرسید که توسط بلومبرگ به تایید این گزارش این شرکت لغو برخی از عناوین آینده این شرکت در پاسخ گفت: "ما در حال افتخار به شما در راه اندازی اولین بازی موبایل آبونمان خدمات است که در حال حاضر ویژگی های بیش از 120 بازی که بسیاری از آنها برنده جایزه و به طور گسترده ای برای جشن های خود را هنری و گیم پلی. چشم انداز همواره به رشد و تکامل اپل بازی های آنلاین فروشگاه و ما نمی توانیم صبر کنید برای کاربران ما را امتحان کنید این بازی توسعه دهندگان در حال کار بر روی در حال حاضر."

در زمینه اپل >تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره اپل, بازی و برنامه های iOS. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن