آی فون 12 تاخیر به نظر می رسد به طور فزاینده ای به احتمال زیاد

عمده آیفون تامین کننده نشان داده است در تماس با تحلیلگران که آی فون اپل 12 راه اندازی می تواند محل بعد از انتظ

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

عمده آیفون تامین کننده نشان داده است در تماس با تحلیلگران که آی فون اپل 12 راه اندازی می تواند محل بعد از انتظار می رود در این سال است.

با توجه به گزارش بلومبرگ ، Broadcom مدیر عامل Hock قهوهای مایل به زرد صحبت در مورد یک "محصول عمده چرخه تاخیر" در "بزرگ آمریکای شمالی تلفن همراه" شرکت (یک عبارت قهوهای مایل به زرد اغلب با استفاده از توصیف اپل) در طول یک درآمد تماس با تحلیلگران در اوایل این هفته. با توجه به قهوهای مایل به زرد تاخیر منجر به Broadcom دچار افزایش بی سیم درآمد یک ربع دیرتر از معمول این سال است.

"ما" گفت: Hock اشاره به Broadcom قطعات استفاده شده در آیفون 12. "سوال این است که زمان".

"این سال ما انتظار نداریم که برای دیدن این چشم انداز مثبت در درآمد تا چهارم ما مالی سه ماهه. بنابراین ما انتظار داریم ما بی سیم درآمد در Q3 خواهد بود پی در پی".

مرتبط با: آیفون 12 شایعات و نشت

این برای اولین بار شنیده ایم از تاخیر در اپل خط تولید با توجه به در حال انجام Covid-19 بیماری همه گیر. وال استریت ژورنال در گزارش آوریل که آیفون تولید شده بود تحت فشار قرار دادند پشت یک ماه که سایت خبری Nikkei اعلام کرده است که اپل ممکن است با توجه به قرار دادن, راه اندازی, در انتظار نگه داشته تا 2021 در حالی که تقاضا برای تلفن همراه ارتقاء کم است.

"زنجیره تامین محدودیت کنار اپل نگران است که وضعیت فعلی را به طور قابل توجهی پایین تر مصرف کننده اشتها به روز رسانی گوشی های خود را که می تواند منجر به اهلی پذیرایی از اولین آیفون 5G گفت:" یک منبع (از طریق MacRumours). "آنها نیاز به اولین آیفون 5G به یک ضربه".

مرتبط: بهترین آیفون

در حال حاضر معلوم نیست که آیا تمام چهار شایعه دستگاه ها در آیفون 12 صف به تعویق خواهد افتاد یا اینکه آیا اپل اتخاذ خواهد شد مبهوت آزادی به عنوان آن را با آی فون XR.

سازندگان تلفن سفارش اجزای ماه پیش از عرضه محصول. به گزارش بلومبرگ اپل به طور معمول نیاز به درخواست سفارشات در سه ماهه جاری به آماده شدن برای یک ماه سپتامبر راه اندازی اما Broadcom است و نه چیزی دریافت نشده است.

"از آنجا که محصول چرخه تاخیر طریق برای ما سال مالی خواهد بود Q3. این آمدن چهارم" گفت: قهوهای مایل به زرد. "هیچ چیز تغییر کرده است از نظر طراحی هیچ چیز تغییر کرده است از نظر محتوا" از جمله 5G قطعات.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن