Samsung Galaxy Buds Live True Wireless Earbuds Announced

سامسونگ غریبه نیست وقتی که آن را به گوش واره های بی سیم می آید. شرکت قبلا گوشواره های واقعی بی سیم را در قالب

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

سامسونگ غریبه نیست وقتی که آن را به گوش واره های بی سیم می آید. شرکت قبلا گوشواره های واقعی بی سیم را در قالب سری گلکسی بادز منتشر کرده بود، و به نظر می رسد که آنها با یک مدل با نام تجاری جدید در قالب گلکسی بادز Live برمی گردن. برخلاف پیشینیان، به نظر می رسد که گلکسی بادز زنده طراحی جدیدی را اتخاذ کرده است.

تبلیغات

قبل از اعلام، نشت های متعدد نشان دادن طرح گوشواره های جدید وجود دارد که در آن آنها را مانند کلیه به شکل باقیان، و مطمئن شوید که به اندازه کافی به نظر می رسد مانند شایعات و نشت درست بود. به گفته سامسونگ دلیل این طراحی این است که آنها می خواستند یک جفت گوشبند درست کنند که مطابق شکل گوش پوشنده باشد که مانند شست درد بیرون نچسبد.

گوشواره ها خود را به بلندگو 12mm و کانال باس، راه اندازی میکروفون سه گانه، و همچنین لغو سر و صدا فعال ویژگی. همچنین به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد به تهیه به پارسه و همچنین آنها را شامل "حالت بازی" که ظاهرا کمک خواهد کرد برای کاهش زمان نخاب صوتی در حالی که شما بازی.

• کهکشان جوانه ها زنده نیز ارائه خواهد شد 6 ساعت از عمر باتری برای هر شارژ, و با مورد شارژ آن, آن را 15 ساعت اضافی برای مجموع 21 ساعت ارائه, به این معنی که شما باید قادر به فشار سه استفاده کامل از آنها قبل از اینکه شما نیاز به شارژ همه چیز. آنها در قیمت $ 170 و برای خرید در دسترس خواهد بود 6th اوت.

در زمینه صوتی >Gadgets. برای اطلاعات بیشتر در مورد هدفون و سامسونگ. منبع: news.samsung



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن