چه سی دی و باید به شما باز ؟

اگر شما به دنبال یک مکان امن برای نگه داشتن پول است که شما لازم نیست به قصد صرف به زودی, شما ممکن است بخواهید

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اگر شما به دنبال یک مکان امن برای نگه داشتن پول است که شما لازم نیست به قصد صرف به زودی, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن یک گواهی سپرده (CD).

آنچه شما نیاز به دانستن در مورد سی دی

پول متخصص کلارک هوارد می گوید که سی دی ارائه می دهند نرخ های بهره بالاتر از ساده حساب های پس انداز و آنها نمی افشای شما را به خطرات مرتبط با بازار سهام است.

در این مقاله ما توضیح خواهیم داد که چه سی دی هستند. ما همچنین پوشش هنگامی که کلارک می گوید آن را ممکن است حس را برای شما به یک.

چه گواهی سپرده (CD)?

سی دی های قراردادی موافقت نامه های شما با ورود به یک بانک است. شما به آنها دسترسی به پول خود را برای یک توافق بلند مدت — به طور معمول در هر نقطه از یک ماه تا پنج سال. در عوض, شما معمولا قادر به کسب یک نرخ بالاتر از منافع از شما می خواهم در یک, ساده, حساب پس انداز. مانند حساب های پس انداز سی دی بیمه توسط FDIC.

به طور کلی دیگر CD مدت شما را انتخاب کنید, بالاتر از نرخ بهره خواهد بود. با توجه به شرایط اقتصادی, اما, این ممکن است همیشه نمی شود در این مورد.

چگونه سی دی های مختلف از حساب های پس انداز?

بزرگترین تفاوت بین سی دی و حساب های پس انداز است که در این دوره از زمان, شما توافق می کنید به پول قفل شده است. اگر شما برای باز کردن یک سال CD برای مثال نیاز به دسترسی به پول خود را قبل از آن 365 روز است تا شما به طور معمول پرداخت جریمه برای برداشت پول خود را در اوایل. در بسیاری از موارد که مجازات خواهد شد بخشش یک مقدار مشخصی از بهره خود (معمولا 90 روز ارزش) سرمایه گذاری خود را.

ساده حساب های پس انداز از سوی دیگر در حال باز به پایان رسید. این بانک دارای پول خود را برای شما, اما شما می توانید آن را برداشت در هر زمان بدون جریمه.

"شما گیر در سی دی در هر رای شما قفل در را برای یک تا پنج سال و برای به دست آوردن دسترسی به پول خود را, شما مجبور به پرداخت مجازات" کلارک می گوید. "با حساب های پس انداز نرخ بهره تنها تضمین برای یک روز. آن را می توانید تغییر دهید هر زمان که این موسسه می خواهد به تغییر رای دادن. اما شما همچنین دسترسی به پول خود را در هر زمان."

در بسیاری از موارد سی دی نیز بالاتر حداقل سرمایه گذاری از حساب های پس انداز که اغلب هیچ حداقل مقدار شما می توانید نگه دارید در آنها است.

زمانی که من باید با در نظر گرفتن یک CD?

کلارک می گوید که سی دی به طور سنتی به دادگاه تجدید نظر به افرادی که در ثابت درآمد یا ترس از سهام و به دنبال پول بیشتری پس انداز خود را. اما او همچنین می گوید که برخی از زمانی که آنها را حس بیشتر از دیگران است.

تبلیغات

این به این معنی در نرخ برای هر دو سی دی و حساب های پس انداز و مقدار زمان شما در حال حاضر به پول خود را گره خورده است.

"به طور کلی من ترجیح می دهند که مردم باید پول در حساب های پس انداز به جای یک سی دی" کلارک می گوید. "تنها استثنا برای این قانون است که سی دی ها و کسب درآمد قابل ملاحظه ای بهره بیشتر از یک حساب پس انداز و یا زمانی که نرخ بهره در حال سقوط هستند و به نظر می رسد مانند آنها در حال رفتن به در ادامه به سقوط. در آن صورت پول است که شما لازم نیست بلافاصله بهترین قرار داده شده در یک سی دی."

کلارک اساسی قاعده کلی این است که او نمی خواهد سرمایه گذاری در یک سال CD مگر اینکه نرخ 1/3 از یک درصد بالاتر از آنچه که شما می توانید در آنلاین پس انداز حساب. برای دو سال و سی دی و او به آن نیاز دارد به 3/4 از یک نقطه بالاتر و برای پنج سال, CD, 1.5 امتیاز بالاتر از نرخ پس انداز.

آنچه در مورد بدون مجازات سی دی ؟

وجود نوع خاصی از سی دی به نام بدون مجازات CD نیست که بازی تمام قوانین سنتی سی دی.

"گاهی اوقات وجود خواهد داشت CD ارائه می دهد که در آن مجازات برای لغو CD های خود را قبل از کامل دوره بخشیده است," کلارک می گوید. "است که می تواند یک راه برای کیک خود و خوردن آن را بیش از حد."

بنابراین شما باید در نظر گرفتن یکی از آن ؟

"تنها در صورتی که نرخ بهره در CD رقابتی است با آنچه که دیگران در حال ارائه در این زمان," او می گوید.

چگونه می توانم پیدا کردن بهترین سی دی میزان ؟

به طور کلی شما در پیدا کردن بالاترین نرخ بهره بر روی سی دی در بانک های آنلاین. برخی از بانک های آنلاین است که شناخته شده برای داشتن نرخ های بزرگ در سی دی عبارتند از:

بیشتر بخوانید درباره تیم کلارک آنلاین مورد علاقه بانک ها در اینجا.

اکثر اتحادیه های اعتباری نیز ارائه چیزی به نام "گواهی" است که شبیه به سی دی. بررسی خود را با اتحادیه های اعتباری و شما ممکن است پیدا کردن نرخ قابل مقایسه و یا حتی بالاتر از — آنلاین بانک ها.

فکر نهایی

سی دی های پس انداز ابزار است که جذاب در شرایط خاص. اما این مهم است به درک زمانی که آنها را حس برای شما و زمانی که آنها نمی.

تبلیغات

آنها یک راه امن برای ذخیره پس انداز خود را, اما آنها لازم نیست که پتانسیل حرکت صعودی می بینید سرمایه گذاری در بازار سهام است. شما می دانید دقیقا چه شما در حال گرفتن در ازای پول خود را برای بهتر یا بدتر.

مطالب بیشتر از Clark.com:

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن