سامسونگ می تواند در ساخت چیپ ست های Exynos برای رایانه های شخصی ویندوز

با اپل در حال برنامه ریزی برای انتقال کامپیوتر مک خود را به یک سفارشی ARM مبتنی بر سیلیکون ما را به تعجب می کن

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

با اپل در حال برنامه ریزی برای انتقال کامپیوتر مک خود را به یک سفارشی ARM مبتنی بر سیلیکون ما را به تعجب می کنم اگر شرکت های دیگر می تواند برنامه ریزی برای انجام کاری مشابه است. آن را به نظر می رسد مانند یک فرصت خوب است و با توجه به یک گزارش از SamMobile به نظر می رسد که سامسونگ می تواند برنامه ریزی چیزی مشابه خود را.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که سامسونگ ظاهرا ساخت چیپست Exynos طراحی شده برای رایانه های شخصی ویندوز. این جالب است اگر درست است اگر چه ما مطمئن نیستید که چگونه به خوبی دریافت این حرکت خواهد بود. دلیل این است که سامسونگ در این آتش سوزی بیش از آن چیپ ست Exynos است که برخی از کاربران پیدا کرده اند به عنوان قدرتمند در مقایسه با کوالکام.

اگر این مورد است, Samsung خواهد باید واقعا خود را اثبات کند اگر آنها امید به متقاعد کردن مشتریان به خرید یک اگزینوس مجهز به ویندوز PC. پلاس نیز وجود خواهد داشت یک نیاز برای متقاعد کردن توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های کاربردی برای ARM مبتنی بر چیپ ست اگر چه با توجه به غالب اینتل است که در حال حاضر این امر می تواند سخت به فروش برساند.

که می شود گفت ARM مبتنی بر ویندوز کامپیوتر نیست دقیقا ، ما دیده ایم کوالکام مجهز به ویندوز لپ تاپ در گذشته اگر چه مسلما آنها نیست و دقیقا گرفتار. در هر صورت با توجه به این که این یک شایعه آیا آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت, سامسونگ, SoC و ویندوز. منبع: sammobile



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن