Fitbit یونی 2: اخبار, تاریخ انتشار و ویژگی های ما می خواهم برای دیدن

از آن شده است تقریبا سه سال پس از Fitbit یونی ضربه قفسه های فروشگاه اما ما ناامید نشدیم امیدوارم که Fitbit در

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

از آن شده است تقریبا سه سال پس از Fitbit یونی ضربه قفسه های فروشگاه اما ما ناامید نشدیم امیدوارم که Fitbit در حال کار بر روی یک عاقبت به آن بالا پایان ردیاب تناسب اندام/ساعت هوشمند هیبریدی.

در اصل طراحی شده برای رقابت با آن به تازگی منتشر شده اپل دیده بان 3 یونی است که هنوز هم از Fitbit حق بیمه تنها دستگاه پوشیدنی و یکی که با هدف جدی تر تناسب جمعیت که امثال Garmin و قطبی باید به شنود گذاشته باشند.

با توجه به این که Fitbit در حال حاضر در روند به دست آورد, توسط, گوگل, آن را سخت به تصور کنید که این امر منجر به چیزی کمتر از بزرگتر جاه طلبی های پایین خط.

بنابراین پیش از رسمی نشان می دهد در اینجا ما اجرا را از تمام اخبار نشت شایعات و بیشتر از جمله لیست علاقه مندی های شخصی از ویژگی های, از Fitbit یونی 2.

مرتبط با: Fitbit بالعکس 3

Fitbit یونی 2 – تاریخ انتشار

در حالی که ما هنوز در انتظار انتشار رسمی تاریخ برای Fitbit یونی 2 شایعات به نظر می رسد نشان می دهد پتانسیل 2020 انتشار برای آینده پوشیدنی.

صحبت به Wareable در 2019, Fitbit مدیر عامل جیمز پارک به ذکر است که Fitbit یونی و مخاطبان آن هنوز هم بسیار بخشی از این شرکت را در جریان استراتژی اما این زمان تمرکز بر افزایش پایگاه کاربر. البته که در سال گذشته بود به طوری Fitbit ممکن است به دنبال استفاده از 2020 به راه اندازی یک نام تجاری جدید یونی ساعت هوشمند است.

Fitbit یونی 2 – قیمت

Fitbit دارای سابقه زیادی اجازه می دهد آن wearables به در آمده و در همان نقطه قیمت هر سال با وجود تعداد زیادی از ارتقاء. آن بوده است در این مورد با Fitbit شارژ سری و همچنین Fitbit بالعکس پس از آن بازی منصفانه به انتظار همان درمان در اینجا.

با که در ذهن Fitbit یونی 2 است به احتمال زیاد به هزینه £299.99 – همان درخواست قیمت به عنوان اصلی Fitbit یونی.

مرتبط با: Fitbit Charge 5

Fitbit یونی 2 – ویژگی های جدید

در حالی که هیچ اطلاعاتی بتن و یا حتی هر گونه نشت و به زیر و رو کردن از طریق اینجا هنوز هم وجود دارد چند ویژگی های جدید است که تقریبا داده شده برای Fitbit یونی 2. با توجه به در حال انجام کسب شده توسط گوگل و Fitbit بالعکس 2 ویژگی های اصلی بودن یک پردازنده دستیار صوتی من شوکه شده اگر Fitbit یونی 2 نمی آید با گوگل دستیار ساخته شده است در.

پس از همه, اگر Fitbit واقعا جدی در مورد شکار غیر قانونی کاربران دور از دیده بان اپل و سپس تر و مدرن مجموعه ای از ویژگی های هوشمند هستند باید قبل از اینکه شما حتی می توانید شروع به مقابله با سازمان دیده بان تناسب اندام عناصر.

مرتبط: بهترین Fitbit

Fitbit یونی 2 – لیست علاقه مندی های

با وجود اینکه تا چند اطلاعات موجود در مورد Fitbit یونی 2 وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای حدس و گمان است که دستی چون ما وارد یک لیست از ویژگی های ما می خواهم بیشتر برای دیدن در آینده یونی ساعت هوشمند:

  • طراحی جدید – بسته به نوع که شما بخواهید واکنش به اصلی Fitbit یونی طراحی wildly مختلف متفاوت است. قطعا وجود دارد برخی از جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل به آن از خود ناهنجاری سخت به بلع قرص. Fitbit یا باید به همه-با صفحه نمایش گسترده ایده (منهای ناهنجاری) یا فقط اتخاذ دایره طراحی است که طرفداران تناسب اندام آمده اند به درک.
  • بهبود آهنگ سازی – اورجینال یونی می تواند اداره کند آفلاین جریان موسیقی با ذخیره سازی تا 300 آهنگ. این است که هنوز هم یکی از این دستگاه بهترین امکانات, اما آن را در حال حاضر تنها در دسترس به Deezer مشترکین در انگلستان (پاندورا در ایالات متحده). دیدن این باز به کاربران Spotify در آمازون موسیقی و بیشتر خواهد بود یک پیروزی بزرگ برای Fitbit.
  • عملکرد سریع تر – با وجود آن بالا پایان قیمت, Fitbit یونی قابل ملاحظه بود تنبل در زمان, این آخرین چیزی است که شما می خواهید اگر شما قصد دارید تا در برابر برخی از بهترین ساعت های هوشمند در بازار است. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک آشکار ارتقا اما نرم و صاف تجربه کاربر می تواند یک تفاوت بزرگ.

من باید صبر کنید برای Fitbit یونی 2?

در حالی که وجود دارد برخی از شواهد با اشاره به پتانسیل 2020 رونمایی از Fitbit یونی 2 که به هیچ وجه تضمین که آن را اتفاق می افتد.

اگر شما پس از یک ردیاب تناسب اندام برای اینجا و در حال حاضر و سپس شما را در شانس هستید به عنوان طولانی تر از انتظار می رود عمر مفید Fitbit یونی منجر به یک افت قیمت برای پوشیدنی.

شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا Fitbit یونی برای حدود £129 – با همان قیمت به عنوان جدید Fitbit شارژ 4 – کدام یک قیمت باور نکردنی هنگامی که شما عامل در ساخته شده است در GPS ردیابی و بر روی دستگاه روال تمرین. اگر شما به دنبال یک نسبتا قوی ردیاب تناسب اندام در ارزان شما می توانید انجام دهید به مراتب بدتر از Fitbit یونی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن