Meizu 17 نرم افزار اعلام کرد و آن را به یک وان پلاس 8 رقیب

Meizu رونمایی از دو پرچمدار جدید گوشی های هوشمند با نمایش Super AMOLED و یک پردازنده چهار دوربین نصب. بر خلاف

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

Meizu رونمایی از دو پرچمدار جدید گوشی های هوشمند با نمایش Super AMOLED و یک پردازنده چهار دوربین نصب.

بر خلاف دیگر برندها Meizu ارائه می دهد هیچ تفاوت در اندازه بین به طور منظم و نرم افزار مدل. هر دو گوشی در 17 صف ویژگی 6.6 اینچ صفحه نمایش سوپر AMOLED صفحه نمایش با مایع 90Hz نرخ تجدید و سوراخ پانچ-سبک جلوی دوربین. که یک سبک شبیه به وان پلاس 8 آن نیز بسته 90Hz پنل.

تا آنجا که دوربین عقب, نگران هستند, این Meizu 17 چهار – 64-مگاپیکسل اصلی لنز 12 مگاپیکسلی با لنز 8 مگاپیکسل لنز ultrawide و یک 5 مگاپیکسلی با لنز ماکرو. این Meizu 17 نرم افزار دارای همان 64 مگاپیکسلی اصلی لنز اما با 8 مگاپیکسل لنز تله و 32 مگاپیکسل لنز ultrawide با 129-درجه میدان دید است. این دوربین همچنین آمده بسته بندی شده با 3D ToF سنسور برای bokeh effects و برای استفاده در آر apps.

تصویر: Meizu

مرتبط: بهترین گوشی

این Meizu 17 توسط آخرین Qualcomm Snapdragon 865 چیپ ست و با استفاده از UFS 3.1 ذخیره سازی فلش. نرم افزار مدل شامل LPDDR5 RAM برای 20 درصد افزایش عملکرد از سلف خود.

تلفن بسته طراحی متقارن در هر دو جایی که ماژول دوربین نهفته است و در وزن به طور مساوی توزیع شده بین بالا و پایین گوشی احتمالا برای نگه داشتن تلفن احساس راحت در دست در حالی که نسخه حرفه ای می آید و سرامیک بدن.

تصویر: Meizuمرتبط: بهترین گوشی آندروید

این Meizu 17 در دسترس است را انتخاب کنید تا از خرده فروشان امروز با مدل استاندارد با شروع در $522 برای 8GB RAM و 128 GB ROM یا $564 برای 8GB RAM و 256 GB ROM. نرم افزار مدل شما را به مجموعه ای $606 برای 8GB RAM و 128 GB ROM یا $663 برای 8GB RAM و 256 GB ROM.

Meizu هنوز برای فاش کردن قیمت و یا انتشار اطلاعات برای انگلستان و آن باقی مانده است دیده شود که آیا یا نه ما دیدن دستگاه به نوبه خود در سواحل این کشور. اعتماد بررسی خواهد شد به روز رسانی این مقاله با اطلاعات در انگلستان راه اندازی زمانی که ما به شنیدن بیشتر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن