کلارک تبدیل 65! بخوانید 6 پول نکاتی برای سالمندان

عطف 65 سال است یک برکت و رحمت از بسیاری جهات به خصوص اگر شما شده است در مراقبت از پول خود را از طریق سال و تا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

عطف 65 سال است یک برکت و رحمت از بسیاری جهات به خصوص اگر شما شده است در مراقبت از پول خود را از طریق سال و تا به حال سلامتی و ثروت خوب است.

به علامت پول متخصص کلارک هوارد رسیدن به نقطه عطف سن 65 او های برخی از مهم ترین گام به سوی آزادی مالی است.

قدرت پردازش است که کلارک است برای تبدیل شدن به بزرگ 6-5 این سال ها بازنشستگی مدیکر و تخفیف در برخی از رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی.

اوre شش "ارشد" نکات پول کلارک می خواهد شما را به می دانم:

6 ارشد راهنمایی از کلارک

پس انداز

"پس انداز کلید آزادی به عنوان یک ارشد. اگر شما لازم نیست که به اندازه کافی پس انداز و سپس آن را به طور معمول بدان معنی است که شما در حال رفتن به نگه داشتن کار و یا شما در حال رفتن به باید منجر به یک اسپارتان زندگی" کلارک می گوید.

منابع برای کمک به شما در صرفه جویی در پول:

الکترونیک

"به عنوان یک ارشد که با استفاده از الکترونیک — از تلفن های همراه به تلویزیون و چیزهای دیگر ما برای پرداخت وجود دارد ممکن است معاملات خاص است که شما می توانید می گوید:" کلارک. "برخی از معاملات شروع در اوایل سن 50 یا 55. همه شما باید انجام دهید این است که بپرسید و شما حتی ممکن است مجبور به تغییر شرکت ها برای دریافت بهترین معامله را به عنوان یک ارشد."

منابع برای صرفه جویی در الکترونیک:

خودرو جدید و یا استفاده

"مهم نیست که شما از من بپرسید هر چه سن من می خواهم به می گویند با استفاده از خودرو به جای, جدید, ولی, به ویژه هنگامی که شما در بازنشستگی" کلارک می گوید.

"دلیل آن این است که شما در حال تنظیم به زندگی در به طور معمول یک درآمد ثابت و با در نظر گرفتن یک تکه بزرگ از پول خود را — با متوسط وسیله نقلیه جدید در مورد هزینه $37,000 -- که نمی خواهد برای شما وجود دارد و نمی تواند رشد برای شما چیزی است که واقعا من را نگران میکند. و بنابراین به این دلیل که متوسط استفاده از وسیله نقلیه است در مورد $17,000 است که کمتر از نیمی از قیمت یک خودرو جدید, بدون شک, من می خواهم شما را با یک وسیله نقلیه استفاده می شود — نیست."

تبلیغات

منابع در مورد خرید یک ماشین:

علاقه

"بنابراین شما به دو جنبه مورد علاقه: یکی صرفه جویی در زمانی که شما برای کسب درآمد بهره, اگر چه آن ممکن است به هیچ چیز. یکی دیگر این است که اگر شما در حال پرداخت سود به خصوص در کارت اعتباری بدهی می گوید:" کلارک.

"اگر شما به دنبال به استقلال به عنوان یک مقام ارشد, یک درصد از شهروندان ارشد در حال حاضر در حال انجام بدهی کارت اعتباری است و تنها می خورد ، متوسط کارت اعتباری حمل نرخ بهره در حدود 17 درصد یا بیشتر. که یک دستور العمل برای آسایش مالی و امنیتی است. بنابراین من می خواهم شما را به کار به عنوان سخت به عنوان شما می توانید به پرداخت هر گونه کارت اعتباری شما را قبل از بازنشسته شود."

منابع در سود و بدهی:

اضافه برداشت

کلارک می گوید: "هزینه های اضافه برداشت هستند سود خالص برای بانک. آنها باهم شما را به ثبت نام برای اضافه برداشت است که به طور معمول در حدود 35 دلار. آنها آن را به نظر می رسد مانند یک سود اما شما تا به حال به این بانک اجازه به شارژ شما اضافه برداشت. چگونه به خلاص شدن از آن به بازگشت به خود را به شعبه بانک و یا صحبت کردن با آنها از طریق تلفن و به آنها بگویید به قطع خود را در حفاظت از اضافه برداشت چرا که از شما محافظت می کند این به ضرر شما است.

"به آنها بگو: شما هرگز نمی خواهید به زحمت با داشتن خرید خود را کاهش یافته است اگر شما بودجه کافی بنابراین پیشنهاد ما به شما این امتیاز قادر به اضافه برداشت از حساب خود را.'

"شما نمی خواهید که" امتیاز.' بهتر است که شما را ترک کالا در ثبت نام نسبت به خرید این کالا شما لازم نیست که پول برای. بنابراین فقط می گویند هیچ به اضافه برداشت!"

منابع در بانکداری:

بازنشستگی

"بسیاری از مردم وارد خواهد شد بازنشستگی با رویای آنچه را که آنها قصد انجام آن است که آیا به بازی گلف و یا هر آنچه که می گوید:" کلارک.

"من در بر داشت که شادترین بازنشستگان افرادی هستند که حفظ برخی از سطح از فعالیت داوطلبانه, کار, انجام چیزی است که به شما می دهد یک منطقه از نفوذ و یا یک روال است که شما با زندگی خود را. چرا که اگر شما هیچ ورودی یا هیچ روال شما فقط در اطراف سرگردان شوم. و یکی از چیزهایی است که می تواند اتفاق می افتد اگر شما رفتن به بازنشستگی با فعالیت های که به طور منظم بخشی از زندگی شما است که شما خسته شدم.

تبلیغات

"بازنشستگی affords شما یک زندگی از آزادی و آزادی است که به انجام هیچ چیز نیست. آزادی این است که هزینه های زندگی خود را انجام چیزهایی که شما لذت بردن از است."

منابع بازنشستگی:

فکر نهایی

کلارک می گوید: این مهم است به خودتان را در بهترین موقعیت ممکن برای بازنشستگی حتی اگر این به معنی قرار دادن آن برای یک زن و شوهر از سال است.

"من احساس می کنم به شدت در مورد رسیدن به یک نقطه که در آن شما امنیت مالی در دوران بازنشستگی است که حتی اگر این معنی است که شما تاخیر انداختن بازنشستگی توسط یک زن و شوهر از سال به طوری که شما می توانید تنها تفکر پرداخت کردن وام مسکن خود را من فکر می کنم آن را به ارزش آن است. بنابراین به جای گذاشت در 65, آن را خوب به انجام آن در 67 فقط بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی دیگر در مورد پرداخت وام مسکن."

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن