Redmi 9A: مشخصات, قیمت و امکانات را برای بودجه جدید گوشی Xiaomi

Xiaomi به تازگی پرده برداری از جزئیات جدید در مورد شاخه Redmi آخرین بودجه دستگاه. ما شده ایم از طرفداران بزرگ

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

Xiaomi به تازگی پرده برداری از جزئیات جدید در مورد شاخه Redmi آخرین بودجه دستگاه. ما شده ایم از طرفداران بزرگ از گوشی Redmi در گذشته پس بیایید ببینید که چگونه Redmi 9A می ایستد.

Redmi شده است کمی خجالتی در مورد انتشار تمام اطلاعات و مشخصات برای 9A, اما آن را منتشر کرده است چند مشخصات

Redmi 9A مشخصات

Xiaomi Redmi تجاری شده تان شدیدا از ارزان و در عین حال چشمگیر, تلفن, در حالی که برای در حال حاضر و آنها معمولا برخی از بهترین امکانات در کلاس خود می باشد. این Redmi 9A در ادامه این روند با HD+ نمایش octa-core MediaTek Helio G25 چیپ ست همراه با 2GB RAM, و ذخیره سازی 32GB. البته این نسبتا کم داخلی این دستگاه به احتمال زیاد نشستن بصورتی پایدار و محکم در بسیار مقرون به صرفه پایان بازار.

شما رو یک باتری 5000mAh بیش از حد است که Xiaomi می گوید بالا چرخه شارژ حساب " است که باید هنگامی که زوج با کیفیت 720p نمایش منجر به برخی از نسبتا طولانی استقامت.

مرتبط با: Redmi Note 9 نقد و بررسی

در عقب نیز وجود دارد که دوربین 13MP با 'هوش مصنوعی' و یک دوربین 5MP در اطراف جلو برای عکاسی از خود.

Redmi 9A طراحی

Xiaomi Redmi 9A نسبتا استاندارد به دنبال تلفن. مقابل تحت پوشش 6.53-inch HD+ صفحه نمایش با قطرات کوچک شکاف بیرون زده به صفحه نمایش و نسبتا باریک قاب اطراف در حال اجرا دو طرف. چند سال پیش این را نگاه مانند یک دستگاه گل سرسبد اما در حال حاضر آن را همتراز برای دوره در اواسط محدوده و حتی کم پایان.

در پشت گوشی به نظر می رسد نسبتا ناچیز است. تصاویر در Facebook اطلاعیه نشان می دهد آبی براق عقب با یک کپسول برش برای دوربین و تقریبا هیچ چیز دیگری. وجود دارد یک USB-C پورت در پایین در کنار یک سخنران و شما پیدا کردن یک فلش در ماژول دوربین بیش از حد.

یک رمز و راز به نظر می رسد که در آن و یا حتی اگر وجود یک اسکنر اثر انگشت در این گوشی است.

مرتبط: بهترین تلفن های بودجه

Redmi 9A قیمت و تاریخ انتشار

هیچ انگلستان یا اروپا قیمت گذاری و یا حتی یک تاریخ انتشار برای این مناطق اعلام شد در کنار نشان می دهد. اما در مالزی آن را شما را به مجموعه RM359 که فقط کمتر از £70. ما به روز رسانی این صفحه: هنگامی که ما می دانیم بیشتر در مورد مشخصات خاص و گسترده تر انتشار پنجره.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن