سونی می افزاید: WF-SP800N و WF-XB700 به حقیقی های بی سیم در محدوده

پس از موفقیت آن WF-1000XM3 earbuds, Sony خود را گسترش داده بی سیم از earbuds محدوده با WF-SP800N و WF-XB700. W

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

پس از موفقیت آن WF-1000XM3 earbuds, Sony خود را گسترش داده بی سیم از earbuds محدوده با WF-SP800N و WF-XB700.

WF-SP800N (£180) بی سیم earbud برای کسانی که لذت بردن از شیوه زندگی فعال و آمد با انباشته فن آوری است. این SP800N می شود IP55 مقاومت امتیاز به معنی آن می تواند زنده ماندن پاشیده از آب به همراه عرق و گرد و غبار. شما حتی می توانید آنها را در شستن.

مرتبط: بهترین هدفون در حال اجرا

قادر به کنترل بر روی حرکت همیشه مهم است و از earbuds' کنترل هوشمند فن آوری اجازه می دهد تا به پوشنده لباس به کمانچه با پخش با قرار دادن انگشت خود را بر حق earbud. کنترل حجم صدا را می توان از طریق یک اقدام مشابه در سمت چپ earbud. سریع توجه حالت از اندازه کامل بیش گوش می کند و یک ظاهر. فقط شناور دست راست خود را بر حق earbud و شما می توانید با دوستان خود چت کنید.

سونی وعده مناسب نخواهد بود چیزی کمتر از راحت با earbuds طراحی منحنی و نرم و نسبتا arc/wing-tip برای پشتیبانی. درست مثل WF-1000XM3 این WF-SP800N باید سر و صدا لغو و عمر باتری قابل توجه است 9 ساعت از یک شارژ با یکی دیگر از 9 در شارژ مورد برای 18 در مجموع. به نوبه خود سر و صدا لغو و این جهش تا 26 ساعت است. سریع 10 دقیقه شارژ را فراهم می کند 60 دقیقه.

صدا را می توان سفارشی از طریق تنظیمات اکولایزر در هدفون سونی برنامه که در آن شما می توانید فعال کردن حالت محیط به اجازه دهید برای تلفن های موبایل از جهان خارج در. از earbuds همچنین از ویژگی های پیشرفته تطبیقی کنترل صدا که سوئیچ محیط و سطوح در پرواز با توجه به آنچه شما انجام می دهند.

اگر ویژگی های آن نبودند جامع به اندازه کافی WF-SP800N همچنین سونی 360 واقعیت های صوتی تبدیل می شود که (سازگار) موسیقی 3D به عنوان یک تجربه صوتی. صدای دستیاران شامل گوگل دستیار و الکسا و رنگ گزینه های انتخاب سیاه و سفید و آبی.

ارزان تر WF-XB700 (£130) اعلام شد در حالی که به عقب است اما در حال حاضر در دسترس در اروپا است.

موجود در سیاه و سفید و آبی پس از اتمام این earbuds باید سونی باس فوق العاده فن آوری برای بهبود پاسخ باس, همان ارگونومیک Tri-برگزاری striucture در ما دیده می شود زمان واقعی بی سیم علاقه WF-1000XM3 برای امن تر مناسب است. عمر باتری همان WF-XP800N با 18 ساعت در کل. یک IPX4 امتیاز معنی آنها همچنین مناسب برای استفاده در ورزشگاه و یا در شرایط مرطوب.

هر دو WF-SP800N و WF-XB700 در حال حاضر در دسترس برای £180 و £130 بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن