زندگی ورزشی در تلویزیون اپل ، آیا شرط در برابر آن

اپل می تواند برنامه ریزی برای اضافه کردن زندگی ورزشی به آن مجموعه ای از برنامه نویسی اصلی در اپل TV Plus قضاوت

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

اپل می تواند برنامه ریزی برای اضافه کردن زندگی ورزشی به آن مجموعه ای از برنامه نویسی اصلی در اپل TV Plus قضاوت های اخیر استخدام.

با توجه به Recode پیتر Kafka, اپل poached آمازون اجرایی که کمک کرد را با مشخصات بالا زندگی ورزشی اقدام به نخست تصویری.

جیم DeLorenzo تاثیرگذار در معاملات به ورزش به آمازون پس از پیوستن به در سال 2016. پس از آن آمازون به دست آورد حقوق به NFL یکشنبه شب فوتبال بازی و به لیگ برتر.

کافکا می کند اشاره می کنند که DeLorenzo تا به حال اجرا شده است و کتاب های صوتی آمازون شاخه شنیدن اخیرا اما می گویند او شده است به طور خاص استخدام شده توسط اپل به "سر تا ورزش خود را برای Apple TV واحد."

مرتبط با: تلویزیون اپل در مقابل Netflix

در یک صدای جیر جیر به Recode خبرنگار نوشت: "اپل استخدام آمازون exec جیم DeLorenzo به سر تا ورزش خود را برای Apple TV واحد. DeLorenzo رفت به آمازون در سال 2016 به اجرای ورزش وجود امکانات فعلی خود را LinkedIn می گوید او SVP در آمازون قابل شنیدن است."

تا به حال ما صفر بود انتظارات که اپل خواهد بود به زندگی ورزشی به عنوان بخشی از محتوای اصلی آن ارائه شده اما این تغییرات همه چیز تا حدودی. در مصاحبه با ورزش مصور بیش از یک سال پیش اپل اجرایی Eddy Cue گفت اپل داده بود "بسیاری" از فکر به دست آوردن زندگی می کنند مطالب ورزشی.

او اضافه میکند: "این که می گویند ما هرگز فراموش ورزشی زیرا که هک می داند. هرگز به مدت طولانی است اما من فکر نمی کنم که یک مشکل در حال حاضر."

"شما واقعا نمی تواند خود را از همه حقوق بنابراین در برخی از نقطه شما نیاز به حل برخی از مشکلات دیگر است. شما نمی توانید طراحی برای داشتن حقوق زیرا اگر تنها چیزی که شما انجام شما همیشه رفتن به کوچک."

اضافه کردن زندگی ورزشی قطعا بیشتر در تلویزیون اپل+ خدمات که تا کنون با تمرکز بر درام مستند و کمدی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن