راهنمای نهایی برای ایجاد یک سیستم CRM با هزینه کم!

راهنمای نهایی برای ایجاد یک سیستم CRM با کمترین هزینه   شرط نهایی ایجاد یک سیستم CRM با حداقل تلاش است!

توسط مدیر سایت در 1 شهریور 1402

راهنمای نهایی برای ایجاد یک سیستم CRM با کمترین هزینه

 

شرط نهایی ایجاد یک سیستم CRM با حداقل تلاش است!

سیستم CRM، سیستمی که صاحبان کسب و کار و فعالیت هایی دارد به همان صورت که توهین آمیز است، آیا می توان نسخه ای از آن داشت و چه فایده ای دارد؟ اگر در عصر بندازیم مذاکره ای باشد، این شرکت زیر نظر خریدارانش است، جزو شرکت های مطرح بازار کانادا است، همه شرکت ها و موسساتش مجرب هستند، خوب هستند و سیستمشان قوی است. ، اما این کافی نیست. ببخشید ببخشید همه منابعم ذکر شده شرکت شمرا بدون هیچ جهتی برای مقایسه با جوابش متمایز میشه! در عوض، در واقع یک شرکت متمایز چیست؟ شما چه چیزی در ذهن یک خریدار دارید، اما خریدار چیست؟ دودلی و اختلاف و شکایت و مشکل یا به خاطر یک کرد بازنشسته یا به خاطر انتخاب کرد خواهان.

آیا می خواهید بدانید چقدر می خواهید بخرید؟ النية خدمات ارائه شده توسط خريداران كه نظر آنها مطابق ميل آنها است و دعوي براي گسترش آنها. !

پاسخ در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خلاصه می شود، ابزاری که مسیر بسیاری از شرکت ها را تغییر داد و قوانین جدیدی را برای موفقیت سازمان ها وضع کرد تا مشتری را در اولویت قرار دهد، بنابراین Pivatel راهنمای جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک می کند تا سیستم خدمات مشتری و اهمیت آن را برای شرکت خود درک کنید.

عناصر مقاله:

  1. سیستم CRM چیست؟
  2. دلیل اینکه شرکت ها یک سیستم مدیریت و خدمات ارتباط با مشتری را انتخاب می کنند
  3. چه بخش هایی به سیستم CRM نیاز دارند؟
  4. ویژگی های سیستم خدمات مشتریان از Bivatel

یک سیستم CRM ایجاد کنید

1- سیستم CRM چیست؟

سیستم CRM مخفف کلمه "Customer Relationship Management" است که به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است و به سادگی مجموعه ای یکپارچه از ابزارها و تکنیک های تکنولوژیک مدرن برای مدیریت روابط با مشتری است، زیرا هدف سیستم خدمات مشتری جمع آوری، تجزیه و تحلیل و مدیریت تمام داده های مشتریان شرکت ها، مؤسسات یا فعالیت های تجاری مختلف، از ثبت و ذخیره اطلاعات شخصی آنها، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری ، دستیابی به تجربه بهتر برای مشتریان فعلی و جلب مشتریان جدید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با هدف شناخت مشتریان شما و شناسایی نیازهای آنها، تعاملات و معاملات قبلی شما با آنها و آنچه در آینده به آنها نیاز دارند، خدمات مشتری در اصل یک استراتژی است که برای ایجاد روابط قوی و واقعی با مشتریان کار می کند. هر مرحله از سفر مشتری در شرکت شما.

2- دلیل انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات توسط شرکت ها

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم خدمات به ابزاری مهم و ضروری برای موفقیت هر شرکتی تبدیل شده است، در دوره‌ای که پروژه‌ها و فعالیت‌های تجاری در حال افزایش است که قبل از هر چیز به مشتری اهمیت می‌دهد، زیرا شرکت‌های بزرگ برای بهبود خدمات مشتری و تقویت ارتباط با مشتریان خود، از طریق سیستم خدمات مشتری که اطلاعات کامل و جامعی را در مورد مشتریان شما در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

نرم افزار خدمات مشتری به روزترین اطلاعات مشتری را در زمان واقعی به مدیران شرکت ارائه می دهد، بنابراین آنها می توانند به راحتی آخرین داده ها، تجزیه و تحلیل ها و گزارش های مشتری را بدست آورند که به تیم بازاریابی و فروش شرکت کمک می کند تا نیازهای کلیدی مشتری را تعیین کند.

سیستم CRM همچنین به جمع‌آوری بینش‌های عمیق‌تر در مورد مشتریان، نیازها و الزامات آنها کمک می‌کند تا تیم بتواند روابط با مشتری را بهتر مدیریت کند و در عین حال تمام ابزارهای بازاریابی، پیشنهادات فروش و خدمات مورد نظر مشتری را آماده کند.

این امر باعث می شود همه شرکت ها برای حفظ ارتباط مستمر و مؤثر با مشتریان و ساده سازی کلیه فرآیندهای ارتباطی برای کارکنان به استفاده از سیستم و برنامه خدمات ارتباط با مشتری متوسل شوند.

3- چه بخش هایی به سیستم CRM نیاز دارند؟

برخی از افراد ممکن است فکر کنند که یک سیستم CRM فقط برای بخش فروش است! اما در واقع، برنامه مدیریت ارتباط با مشتری مزایای بسیاری برای همه بخش‌های شرکت، صرف نظر از نوع فعالیت تجاری آن، دارد، زیرا برای بخش‌های خدمات، بازاریابی، پشتیبانی و سایر موارد مهم شده است، زیرا این امکان را به هر کسی می‌دهد. این شرکت در هر مرحله از سفر مشتری تمام اطلاعات و داده ها را برای اتخاذ گام ها و تصمیماتی که کارساز است، تقویت روابط با مشتریان و توسعه کسب و کار سازمان است.

و هنگامی که به این نقطه رسیدید، خواننده عزیز، می توانیم به این سؤال پاسخ دهیم که احتمالاً هنگام شروع خواندن این مقاله از خود پرسیده اید، "بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری که می تواند به من در شرکت من کمک کند چیست؟"

پاسخ به این سوال در Pivatel Communications Solutions نهفته است، با بیش از پانزده سال تجربه در زمینه ارتباطات مدرن، با خدمات و راه حل هایی که ارائه می دهد تا شرکت شما را نه تنها در سطح محلی، بلکه به موفقیت در موفقیت برساند. سطح جهانی! در نکات زیر به شما نشان خواهیم داد که چرا شرکت ها سیستم CRM را از Pivatel انتخاب می کنند و چه مزایا و ویژگی هایی را به شما ارائه می دهیم.

4- ویژگی های سیستم CRM از Pivatel

سیستم CRM از Bivatel فقط یک نرم افزار سنتی مدیریت ارتباط با مشتری نیست! بلکه تمام تکنیک ها و استراتژی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا ارتباط خود را با مشتریان خود توسعه دهید، مشکلات آنها را حل کنید، فروش خود را افزایش دهید و به بهترین ارتباطات برسید.

سیستم خدمات مشتری CRM از Pivatel یکی از جدیدترین و قدرتمندترین برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در عربستان سعودی است، زیرا انباری برای جمع‌آوری و ذخیره تمام داده‌های مشتریان شرکت یا تجارت شما، اعم از فروش، بازاریابی یا فعالیت‌های پشتیبانی مشتری است. شرکت شما، و شما را قادر می سازد تا تمام عملیات و تمام امور مشتریان خود را در یک پلتفرم One سازماندهی کنید و می تواند تمام این داده ها را از تمام وسایل ارتباطی مختلف برای شرکت شما جمع آوری کند، که به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنید. و راحت تر

سیستم مدیریت خدمات مشتری CRM از Pivatel نیز به عنوان مدرن ترین سیستم در عربستان سعودی متمایز می شود، با توجه به اینکه دارای تعدادی ویژگی است که در موارد زیر به شما اشاره می کنیم:

  1. تماس با مدیریت
  2. سیستم کاملا ایمن
  3. شناخت مشتریان بالقوه
  4. پیگیری فروش همه جانبه
  5. سهولت ارتباط داخلی
  6. ارتباط مستمر با مشتریان
  7. ادغام کانال های ارتباطی
  8. ذخیره سازی داده های مشتری
  9. SMS را وصل کنید
  10. گزارش های تفصیلی

الف) با مدیریت تماس بگیرید

  • این به همه شرکت ها کمک می کند تا تماس های مشتری و تماس های دریافتی را به خوبی مدیریت کنند و از تمام جزئیات تماس ها و نتایج آنها مطلع شوند.

ب) سیستم کاملاً ایمن

  • سیستم CRM شرکت Bivatel یکی از امن ترین سیستم های CRM در عربستان سعودی است. زیرا ما سرورها و پایگاه های داده قدرتمندی را برای حفظ اطلاعات مشتریان شما در اختیار آن قرار می دهیم.

ج) شناخت مشتریان بالقوه

  • یکی از مزایای آن این است که به شرکت ها کمک می کند تا مشتریان بالقوه خود را تجزیه و تحلیل و هدف قرار دهند تا نیازها و مشکلات آنها را بشناسند و آنها را به مشتریان جدید و دائمی سازمان تبدیل کنند.

د) پیگیری همه جانبه فروش

  • به عنوان بخشی از مزایای برنامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM، پیواتل ویژگی پیگیری مراحل عملیات فروش، از پیگیری مشتری بالقوه و عضویت در خدمات تا امضای قراردادها و فاکتورها را فراهم می کند تا سند باشد. که در صورت بروز هرگونه مشکل با مشتری می توان به آن مراجعه کرد.

ه) سهولت ارتباط داخلی

  • ویژگی ارتباط داخلی بین کارکنان شرکت و مدیران در بخش‌های مختلف سازمان را فراهم می‌کند که به مدیران کمک می‌کند تا گردش کار را پیگیری کرده و عملکرد کارکنان و عملکرد شرکت را در کل ارزیابی کنند.

و) ارتباط مستمر با مشتریان

  • تمام خواسته مشتری ارتباط دائم و مستمر با شرکتی است که با آن سروکار دارد. این چیزی است که سیستم CRM بیواتل می تواند برای شما انجام دهد. نرم افزار CRM به شرکت اجازه می دهد تا سوالات و شکایات مشتریان را از طریق یک اتاق گفتگوی زنده، ایمیل یا تماس های تلفنی دریافت کند.

ز) یکپارچه سازی کانال های ارتباطی

  • همچنین به شرکت شما اجازه می‌دهد کانال‌های ارتباطی خود را با مشتریان مرتبط کند، خواه از طریق تلفن نرم‌افزار، ایمیل، اتاق گفتگوی وب‌سایت یا دیگران ارتباط برقرار کند.

ح) داده های مشتری را ذخیره کنید

  • سیستم CRM از Pivatel تمام داده های مشتریان شما را در پایگاه های داده حرفه ای جمع آوری و ثبت می کند. و نگه داشتن آنها در پایگاه داده های کاملاً ایمن.

i) سرویس پیامک پیوند دهید

  • سیستم مدیریت و سیستم مدیریت خدمات مشتریان بیواتل امکان اتصال سامانه پیامکی را فراهم می کند . که به شرکت شما کمک می کند تا کمپین های پیامکی را اجرا کند تا با یک کلیک و با سهولت به همه مشتریان شما در هر کجا دسترسی پیدا کند.

ک) گزارشات تفصیلی

  • از آنجایی که سیستم CRM گزارش ها و تحلیل های دقیقی در مورد مشتریان شرکت شما در مورد سوالات و مشکلات آنها ارائه می دهد تا مشتریان خود را بیشتر درک کنید. بنابراین، برنامه CRM به شما کمک می کند تا استراتژی های فروش و بازاریابی را برای به دست آوردن مشتریان و سودهای زیادی توسعه دهید.

اینها برخی از ویژگی های سیستم خدمات مشتری بود، بنابراین اگر می خواهید آن را امتحان کنید و از همه این راه حل های هوشمند استفاده کنید. از سفارش ما دریغ نکنید! برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم CRM از Bivatel از اینجا .


معنی crm

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن