PS5 در مقابل ایکس باکس سری X: کدام کنسول نسل بعدی خواهد بود برای شما مناسب است ؟

نسل بعدی کنسول ها نقاشی هستند تا کنون نزدیک با مایکروسافت ایکس باکس سری X و Sony PS5 به آرامی آشکار خود را در

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

نسل بعدی کنسول ها نقاشی هستند تا کنون نزدیک با مایکروسافت ایکس باکس سری X و Sony PS5 به آرامی آشکار خود را در فرم از گیم پلی ویترین تنظیمات نشان می دهد و شایعات ساخت راه خود را در سراسر اینترنت.

در حالی که بسیاری از عناصر از هر دو کنسول باقی می ماند کفن در رمز و راز این کارت در هر بازیکن به آرامی در حال رسیدگی در قالب کوچک و در عین حال غیر منتظره اطلاعیه ها و نشان می دهد در ماه های اخیر. همه چیز شروع به گرم کردن چیزی شدید.

سونی قرار داده شده عمدی تمرکز بر روی مشخصات, میزبانی یک نمایش طولانی پر از دقیق اصطلاحات و گسترده در نظر گرفته شده برای توسعه دهندگان ترک بیشتر گاه به گاه مصرف کنندگان در انتظار چیزی بیشتر قابل هضم است.

مایکروسافت از سوی دیگر است که خرید و فروش در نظر است که بسیار آسان به درک در کنار کمال تعجب مقدار کافی از گیم پلی برای عناوین آینده به آن next-gen فیلم و PS5, از آنجا که تعدادی از آنها multiplatform.

ما را گرد هم آورده ایم همه چیز را ما می دانیم در مورد PS5 و Xbox سری X است. ما شکسته شده و مشخصات بازی ها, ویژگی ها و همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد آینده کنسول ها.

Xbox Series X

تاریخ انتشار – که PS5 و Xbox سری X میاد بیرون ؟

PS5 و Xbox سری X باقی می ماند میله میله برای انتشار در طول تعطیلات سال 2020 است. اما مداوم تولید نگرانی با توجه به Covid-19 معنی ما می تواند این را تغییر دهید. با این حال هر دو شرکت باقی مانده اند ثابت قدم تا کنون در هر دو خود را به پیام و راه اندازی نیت.

مشخصات سیستم – چگونه قدرتمند خواهد PS5 و Xbox سری X بود ؟

در اینجا مقایسه کامل جدول PS5 در مقابل ایکس باکس سری X مشخصات:

ایکس باکس سری X PS5
CPU 8x هسته @ 3.8 GHz (3.66 GHz w/ SMT) سفارشی Zen 2 CPU 8x Zen 2 هسته @ 3.5 GHz (فرکانس متغیر)
GPU 12 TFLOPS, 52 تونی @ 1.825 GHz سفارشی RDNA 2 GPU 10.28 TFLOPs, 36CUs @ 2.23 GHz
حافظه 16 GB GDDR6 w/ 320mb اتوبوس 16 GB GDDR6/ 256-bit
پهنای باند حافظه 10 گیگابایت @ 560 GB/s 6 GB @ 336 GB/s 448GB/s
حافظه داخلی 1 TB سفارشی NVME SSD سفارشی 825 GB SSD
I/O توان 2.4 GB/s (خام), 4.8 GB/s (فشرده با سفارشی سخت افزار فشار بلوک) 5.5 GB/s (خام) نمونه 8-9 GB/s (فشرده)
ذخیره سازی قابل ارتقا 1 TB, کارت توسعه (مسابقات داخلی سازی دقیقا) NVMe SSD حافظه
ذخیره سازی خارجی USB 3.2 پشتیبانی از هارد دیسک خارجی USB HDD پشتیبانی
درایو نوری 4K UHD Blu-ray درایو 4K UHD Blu-ray درایو
عملکرد هدف 4K @ 60 فریم در ثانیه تا 120 فریم در ثانیه

دو نسل بعدی ماشین آلات شامل تا حدودی مشابه GPU و CPU load-outs با این حال آنها سفارشی ساخته شده است و این به معنی اندازه گیری قدرت در این مرحله بسیار دشوار است.

هر دو PS5 و Xbox سری X خواهد بود قادر به در زمان واقعی ray tracing. Ray tracing جدید نور ارائه روش است و تنها در دسترس در پایان بازی رایانه های شخصی در حال حاضر نیاز به یک مقدار قابل توجهی از قدرت به تولید بدون تانک عملکرد.

سونی و مایکروسافت به مدت طولانی تاکید کرد که ذخیره سازی SSD نقش عظیم در نسل بعدی سخت افزار. یک SSD را به طور قابل توجهی کاهش زمان بارگذاری و توسعه دهندگان را قادر می سازد که شامل مراتب بیشتر (و یا بیشتر) دارایی های خود را در بازی. همچنین باید اطمینان حاصل شود رابط کاربری سریع تر و پاسخگو در هنگام دست زدن به برنامه های متعدد.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

طراحی – چه خواهد شد PS5 و Xbox سری X مانند نگاه?

برای مایکروسافت و ایکس باکس, این سوال پرسیده شده است و پاسخ داده است. ما می دانیم که دقیق طراحی ایکس باکس سری X و کنترل آن – ارائه جدید را در کنسول فرم فاکتور با مکعب طراحی شده است.

Xbox Series X

در حالی که جدید ایکس باکس کنسول کاملا یک حرکت بزرگ برای طرح های گذشته کنترل چسبیده است با سازنده سعی و آزمایش (و عمدتا احترام) کنترل فرمول. اما بسیار مورد نیاز دکمه به اشتراک گذاری در حال اجرا است که روند گرفتن فیلم ها و تصاویر بسیار آسان تر است.

برای کسانی که نگران است که ایستاده طراحی ایکس باکس سری X ممکن است مانع خود را با دقت فکر کردن خانه, راه اندازی آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد در کنار آن باید مناسب ترین موجود, سرگرمی, مراکز. همچنین شایعه ایکس باکس سری S که ظاهرا خواهد بود کوچکتر کنسول با امکانات بیشتر شبیه به Xbox One X از آن تمام عیار خواهر و برادر بزرگتر.

که ما منجر به برنامه ریزی تعطیلات سال 2020 تاریخ انتشار برای دو کنسول های نسل بعدی سونی trailed مایکروسافت در نظر محصول نشان می دهد – اما آن را در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را ممکن است در راه خود را به گرفتن. ما در نهایت داده شده است یک ایده از آنچه که PS5 طراحی خواهد شد نگاه در قالب جدید DualSense کنترل (RIP DualShock).

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Sony PS5 DualSense controller

این DualSense reimagines پلی استیشن سنتی طراحی کنترل کننده برای PS5 – با صراحت بیشتر ایکس باکس-y را. قبل از ما بر روی طرح رنگ – و ما را وادار به طرح رنگ -- این شکل از کنترل به نظر می رسد تا کنون آهسته کمی بیشتر زاویه ای و chunkier. ما دوباره طراحی دکمه شانه گفت: برای ارائه یک سطح جدید از بازخورد لمسی.

در وهله اول ممکن است نگاه مانند میله های آنالوگ بدون تغییر باقی می ماند اما پس از گرفتن نگاه نزدیک به لبه ها به نظر می رسد بیشتر یادآور بافت در زمان Xbox One کنترل است. آنها همچنین به نظر می رسد به یک tinsy کمی به هم نزدیک تر از قبل اگر چه چشم ما می تواند بازی ترفندهای بر ما.

بر روی رنگ و در حالی که جدید سفید-سیاه دو تن سبک قابل توجه است در حق خود شاید جالب ترین نکته این است که این مفاهیم برای PS5 خود را. آیا این به این معنی که PS5 کنسول خواهد آمد مجهز به این طراحی مربوط به اینده? این امر می تواند خروج از تمام طرح های سیاه و سفید از سونی راه اندازی کنسول همیشه از PS2.

کنترل کننده نیز به نظر می رسد به خندق سنتی رنگی دکمه ظاهر می شود برای انتخاب یک نور خاکستری نگاه کنید. در جای دیگر این دکمه به اشتراک گذاری در حال حاضر با ایجاد این lightbar یکپارچه در اطراف دو طرف از ظاهر جدید صفحه لمسی و میکروفون آرایه برای چت با دوستان بدون نیاز به هدست.

واقعیت مجازی را PS5 و Xbox سری X حمایت از آن ؟

در حالی که یک هدست جدید نشده است تایید می شود در توسعه و سونی گفته است که پلی استیشن VR سازگار خواهد بود برای PS5. آیا این حرکت را کنترل و تمام عنوان های موجود را حمل بیش از ناشناخته باقی مانده است. در اینجا امید از این شرکت با ساخت یک کتابخانه قوی از واقعیت مجازی تجربه این چند سال گذشته.

برعکس Xbox One X پشتیبانی نمی کند VR – آن را به طور مداوم شده است یک اولویت منطقه مایکروسافت برای کنسول. این روند ادامه دارد به نسل بعدی آن را به عنوان تایید شده است که ایکس باکس سری X نمی خواهد که VR. صریح ایکس باکس رئیس Phil Spencer بحث برانگیز استدلال کرد که "هیچ کس برای درخواست VR".

مرتبط با: Google Stadia نقد و بررسی

Blood and Truth

Backward compatibility – شما می توانید بازی بازی های قدیمی خود را در PS5 و Xbox سری X ؟

بله! همچنین سونی اعلام کرده است که PS5 خواهد بود به عقب سازگار با تمام عناوین PS4 و کنسول را تجربه کند-انتقال با چندین صلیب نسل منتشر شده است. مشابه چیزی که اتفاق افتاده در سال 2013 پس از این هیچ تعجب بزرگ.

هنوز مشخص نیست که آیا PS5 اعمال خواهد شد شبیه ارتقاء به عناوین مانند PS4 Pro می کند با افزایش حالت تقویت عملکرد بدون نیاز به پچ اختصاصی. اگر این اتفاق تحقق آن درخشان خواهد بود ،

ثبت اختراع به تازگی ثبت شده توسط سونی در اشاره سازگاری برای همه سیستم عامل های پلی استیشن اذیت کردن امکان PS5 اقدام به عنوان یک کپسول زمان از انواع برای هزاران نفر از بازی ها. بتن هیچ چیز تایید شده است اما گمانه زنی ها حاکم است.

مایکروسافت بوده و حتی دقیق تر در سازگاری. شما قادر خواهید بود برای هر بازی قبلی ایکس باکس بازی راه بازگشت به اصلی ایکس باکس کنسول خود را در ایکس باکس سری X. برخی از بازی های ساخته شده برای Xbox One نیز مجموعه ای برای به دست آوردن یک ایکس باکس سری X افزایش, با Gears of War 5 که تنها تایید کرد عنوان تا کنون. لوازم جانبی حمل بیش از بیش از حد!

ما هنوز در حال انتظار برای دیدن اگر PS5 تواند این مسابقه. سازگاری با PS4 بسیار عالی است, اما آنچه در مورد PS3 و حتی PS2 و PS1? بسیاری از عناوین PS2 باید شروع به ظاهر شدن در فروشگاه پلی استیشن به تازگی بنابراین ما امیدوار است که این نشانه این است که سونی در حال کار سخت به سمت جامع سازگاری.

مایکروسافت همچنین "هوشمند تحویل" فراهم می کند که بازیکنان با ارتقاء رایگان در بازی های خاص در صورتی که خود آنها را بر روی سیستم عامل است. تعدادی از بازی های تایید شده اند تا کنون از جمله Cyberpunk 2077 Assassin's Creed Valhalla و Yakuza 7: مانند یک اژدها. این لیست ادامه خواهد داد به رشد در حال حرکت رو به جلو بیش از حد.

بازی ها – چه می PS5 و Xbox سری X بازی ما انتظار دارند ؟

وجود دارد شگفت انگیزی قوی لیست بازی های آینده برای کنسول های نسل بعد, اگر چه آنها نیز به احتمال زیاد به نظر می رسد بر روی PS4 و ایکس باکس یکی از. از نظر سونی انحصاری های PS5 در نهایت می تواند خانه را به امثال The Last of Us Part 2, ارواح تسوشیما و دیگر فیلم های پرفروش سونی. ما همچنین نگه داشتن انگشتان ما عبور برای استعداد 3.

سونی با خرید از Insomniac بازی یعنی پلی استیشن طرفداران نیز باید انتظار جدید مرد عنکبوتی عنوان پس از موفقیت عظیم مارول مرد عنکبوتی. یک آشکار تریلر برای Godfall نشان داد یکی دیگر از PS5 منحصر به فرد اما قطعه تا کنون دیده اند خیلی مخلوط پذیرش است. عبور از نسل عنوان Cyberpunk 2077 به احتمال زیاد به یکی از برترین بازی های بر روی پلت فرم در راه اندازی.

مایکروسافت کوچکتر کتابخانه از عناوین در این نسخهها کار میکند تنها با هاله بی نهایت و Hellblade 2: Senua حماسه تایید شده به عنوان بالا-پروفایل اختصاصی برای راه اندازی روز. اما آن را برای تلفن های موبایل به احتمال زیاد است که این بازی می تواند به طور همزمان راه اندازی بر روی کامپیوتر. در عین حال توجه به چگونه بسیاری از استودیوهای مایکروسافت به دست آورد و سال گذشته بیش از ایکس باکس سری X دارای یک برنامه به طور بالقوه خیره کننده از کتابخانه در انتظار در بال.

هوشمند تحویل نیز می دهد مایکروسافت یک مزیت عمده در حال حرکت رو به جلو با سونی هنوز برای اتخاذ یک سیستم مشابه برای پلت فرم آن است. این قابلیت به شما ارائه بازیکن با رایگان نسخه نسل بعدی از بازی های خاص اگر آنها در حال حاضر متعلق به در ایکس باکس یک یا ویندوز 10. تایید کرد بازی شامل Cyberpunk 2077 Yakuza 7: مانند اژدها و Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. اگر بیشتر ناشران پرش بر روی ارابه موسیقی این است که توانا و پر مایکروسافت در کلاه.

مرتبط با: Cyberpunk 2077

مرتبط: بهترین PS5 بازی

قیمت چقدر خواهد PS5 و Xbox سری X هزینه ؟

هر دو سیستم عامل در حال نگه داشتن کارت های خود را نزدیک به سینه خود را وقتی که می آید به قیمت. در حال حاضر ما در حال انتظار مشتاقانه برای دیدن که می شکند جلد اول.

هیچ اطلاعیه رسمی ساخته شده است در مورد قیمت PS5 و Xbox سری X اگر چه آنها هر دو به رقابت برای پول نقد از علاقهمندان به بازی در راه اندازی. صحبت به سیمی معمار سیستم Mark Cerny گفت: PS5 قیمت خواهد بود "جذاب برای علاقهمندان به بازی."

"من باور دارم که ما قادر خواهد بود برای انتشار آن در SRP [قیمت خرده فروشی پیشنهادی] خواهد بود که جذاب برای علاقهمندان به بازی در آن مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته." اما با پایان سخت افزار که هر دو کنسول در حال flaunting شما می توانید انتظار می رود این دستگاه به گران تر از نسل فعلی کنسول ها زمانی که آنها برای اولین بار راه اندازی شد. ما پیش بینی چیزی حدود 400 پوند.

که شما می خواهم برنده PS5 در مقابل ایکس باکس سری X showdown? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن